حاجی بابایی: مجلس راهکارهای قانونی انتقام سخت را مهیا کند

گروه سیاسی الف،   3981016127 ۱ نظر، ۰ در صف انتشار و ۰ تکراری یا غیرقابل انتشار

رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس با اشاره به طرح سه فوریتی اقدام متقابل علیه آمریکا در مجلس گفت: مجلس باید زمینه‌ها و راهکارهای قانونی انتقام سخت را مهیا کند.

به گزارش ایسنا، حمیدرضا حاجی‌بابایی با بیان اینکه مجلس باید زمینه‌ها و راهکارهای قانونی انتقام سخت را مهیا کند، گفت: برای تحقق خواست مردم طرح سه فوریتی انتقام سخت روی میز مجلس قرار گرفته است و همه نمایندگان می‌توانند این طرح را امضاء کنند تا در دستورکار قرار گیرد.

وی افزود: برای مجلس آزمون بزرگی است که هنگام شهادت سردار سپهبد سلیمانی عزیز، برای اولین بار طرح سه فوریتی را مصوب کند و امیدوارم نمایندگان از این آزمون سربلند بیرون بیایند.

نماینده مردم همدان در مجلس یادآور شد: خون پاک سردار سلیمانی به دست شقی‌ترین فرد جهان، بر روی زمین ریخته شد ولی انتقام سختی در انتظار جنایتکاران است. خط مقاومت با انگیزه مضاعف ادامه خواهد یافت و کام قاتلان و جنایتکاران را تلخ خواهیم کرد.

حاجی‌بابایی با اشاره به حضور گسترده مردم در مراسم تشییع سردار سلیمانی، تاکید کرد: مردم یکپارچه و منسجم به پاخاستند و خواستار انتقام از قاتلان و آمران قتل شهید سلیمانی شدند.