اختصاصی الف مردم سوریه : تا ابد مدیون سردار سلیمانی هستیم

گروه جهان الف،   3981015084
مردم سوریه : تا ابد مدیون سردار سلیمانی هستیم

به گزارش گروه بین الملل الف، مراسم بزرگداشت شهید سپهپد حاج قاسم سلیمانی، ابومهدی مهندس نایب رئیس حشدالشعبی عراق و 8 تن دیگر از شهدای جبهه مقاومت در شهرک های شیعه نشین « نبل و الزهرا» در شمال غرب شهر حلب برگزار شد.
 
یک منبع میدانی در شهرک های شیعه نشین نبل و الزهرا در گفت وگو با گروه بین الملل الف اعلام کرد: این مراسم در حسینیه الزهرا و مسجد امام مهدی (عج) برگزار و مردم و رزمندگان یاد و خاطره شهدا را گرامی داشتند.

این منبع میدانی با بیان این که شرکت کنندگان در این مراسم عملیات بزدلانه رژیم تروریستی آمریکا را محکوم کردند، گفت: رزمندگان و مردم شهرک های نبل و الزهرا آمادگی خود را برای گرفتن انتقام شهدا اعلام کردند.

وی از حضور مسئولان محلی این دو شهرک در این مراسم بزرگداشت خبر داد و گفت: خبر شهادت حاج قاسم همچنان برای مردم نبل و الزهرا غیرقابل باور است و همه در غم و اندوه فراوان هستند.

شماری از اهالی شهرک های شیعه نشین نبل و الزهرا  در این مراسم اعلام کردند: شهرک های ما حدود 4 سال در محاصره گروهک های تروریستی بودند و سردار سلیمانی و نیروهای شجاع جبهه مقاومت بودند که حصر را شکستند و جان هزاران نفر را نجات دادند.

ساکنان شهرک های نبل و الزهرا با بیان این که رشادت های حاج قاسم سلیمانی و همرزمان شهیدش هیچ گاه از اذهان ما پاک نخواهد شد، گفتند: کودکان، جوانان و نسل های آینده ما حادثه بزرگ 14 بهمن 94 را فراموش نخواهند کرد که حصر دو شهرک پس از 4 سال با دلیری های شهید سلیمانی و رزمندگان جبهه مقاومت شکسته شد.

اهالی عزادار خاطرنشان کردند: زمانی که محاصره شکسته شد حاج قاسم سلیمانی شخصا وارد دو شهرک شد و این پیروزی را به همه مردم تبریک گفت و این شجاعت در تاریخ ماندگار شد و ما تا ابد مدیون این شهید بزرگوار هستیم.