حسین یکتا: آمریکا هم در برآورد و هم در راهبرد مرتکب اشتباه شد

گروه جهان الف،   3981014170

فرمانده دفاع مقدس گفت: آمریکا با این کار خود اشتباه بزرگی کرد زیرا این خطای دولتمردان آمریکا هم برآوردی و هم راهبردی بوده است.

 به گزارش فارس مراسم سوگواری «خداحافظ فرمانده» به مناسب شهادت سپهبد پاسدار قاسم سلیمانی شامگاه شنبه در حسینیه ریحانه النبی(س) با سخنرانی حاج حسین یکتا از همرزمان شهید سلیمانی و فرماندهان دوران دفاع مقدس و با مدیحه سرایی حاج مجید بنی فاطمه برگزار شد.

در این مراسم حاج حسین یکتا با اشاره به جنبه عرفانی شهید سپهبد سلیمانی، اظهار داشت: امشب در میان شما اشک‌هایی هم از جنس غم و هم از جنس شادی خواهیم ریخت.

این فرمانده دفاع مقدس گفت: سلیمانی زمانی از میان ما پرکشید که همه ما در خواب ناز بودیم اما او در تکاپو برای جبهه مقاومت بود، شاید به همین خاطر است که اسم او قاسم است.

وی افزود: قاسم یعنی تقسیم کننده، او غصه‌ها را خود تحمل می‌کرد تا ما شاد باشیم، وی بی خوابی‌ها را تحمل می‌کرد تا هموطنش آسوده بخوابد، دوری از خانواده و دلتنگی هایش را پذیرا بود تا ما اینجا در کنار عزیزانمان راحت گذران وقت کنیم.

 فرمانده دفاع مقدس با اشاره به بقایای پیکر حاج قاسم سلیمانی گفت: این که از این پیکر مطهر فقط دست باقی مانده است یعنی که علم به زمین نیفتاده و هنوز علم به دست علمدار است.

وی اضافه کرد: با توجه به نظرسنجی‌های متعدد محبوبیت حاج قاسم بعد از مقام معظم رهبری از همه بیشتر بود و کسانی عاملین این جنایت بودند که مدام حرف از مذاکره می‌زدند.

حسین یکتا با اشاره به نطق همراه با ترس ترامپ در سخنرانی خود گفت: آمریکا با این کار خود اشتباه بزرگی کرد زیرا که این خطای دولتمردان آمریکا هم برآوردی و هم راهبردی بوده است.

وی گفت: خون امثالی مثل شهید حججی باعث شد که کار تروریست‌های داعشی یکسره شود و ان‌شالله خون سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی نیز موجب محو نابودی اسرائیل می‌شود.

وی در پایان با بیان اینکه اکنون هر جوان ایرانی یک حاج قاسم است تصریح کرد: بهترین درسی که شهادت حاج قاسم به ما می‌دهد تمرین ولایت پذیری از ولی فقیه زمان است.

بعد از اتمام سخنرانی حاج حسین یکتا، نوبت به مدیحه سرایی سیدمجید بنی فاطمه رسید که شعر خود را با این بیت شروع کرد: "یک نفر رفته است و بعد از این، می‌شود هر نفر سلیمانی"