فرمانده سپاه استان تهران: آمریکا با شهادت سپهبد سلیمانی دکمه افول خود را زده است

گروه سیاسی الف،   3981014061

فرمانده سپاه سیدالشهدا(ع) استان تهران با اشاره به اقدام جنایتکارانه آمریکا در شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی گفت: آمریکا با شهادت حاج قاسم سلیمانی دکمه افول خود را زده است.

سردار حسن حسن‌زاده صبح امروز با حضور در منزل شهید «وحید زمانی‌نیا» از شهدای حادثه تروریستی آمریکا در بغداد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: آمریکا و دشمنان انقلاب اسلامی به‌خوبی می‌دانند که این بزرگ‌ترین اشتباهی بوده که تاکنون مرتکب شده‌اند.

وی بیان کرد: آمریکا از هم‌اکنون آثار این اشتباه راهبردی را به چشم می‌بیند زمانی که یکی از محبوب‌ترین چهره‌های بین‌المللی مقاومت را این‌گونه به شهادت می‌رسانند که از همان لحظه شهادت لحظه به لحظه محبت مردم به این شهید در حال افزایش است و به همین میزان شاهد تنفر روبه افزایش مردم جهان نسبت به استکبار جهانی و شخص ترامپ هستیم.

رئیس بسیج رسانه کشور در بوشهر: آمریکا سیلی سختی از نظام اسلامی و جبهه‌های مقاومت دریافت می‌کند
فرمانده سپاه سیدالشهدا(ع) استان تهران با بیان اینکه حضور مردم پشیمانی را برای آمریکا و متحدان آن به همراه دارد افزود: پاسخی که قطعاً جمهوری اسلامی و تمام جبهه مقاومت به آن‌ها خواهد داد، آمریکا و جهانخواران و نظام سلطه را برای همیشه از کرده خود پشیمان می‌سازد.

حسن‌زاده در پایان تصریح کرد: آمریکا با شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی دکمه افول خود را زده است و لحظه به لحظه به نقطه پایان خود نزدیک می‌شود.