ارزان‌ترین بلیط هواپیما را بخرید

گزارش بازرگانی،   3981014035
ارزان‌ترین بلیط هواپیما را بخرید

خرید بلیط هواپیما، به‌ویژه برای سفرهای خارجی با قیمت مناسب و ارزان، از دغدغه‌های اصلی مسافرانی است که به اقصی‌نقاط ایران و جهان سفر می‌کنند. علی بابا ، رتبه یک فروش خدمات سفر، با ارائه قابلیت «اطلاع از کاهش قیمت» یا Price Alert تلاش کرده تا این دغدغه کاربران را برطرف کند.

کاربران می‌توانند پس از انتخاب مقصد و پرواز مورد نظر، قیمت بلیط هواپیما را با توجه به روز و ساعت پرواز، شرکت‌ هواپیمایی، کلاس پروازی و... بررسی و برای خرید ارزان‌ترین بلیط هواپیما، گزینه «اطلاع از کاهش قیمت» را فعال کنند. با فعال کردن این گزینه تغییرات لحظه‌ای قیمت بلیط هواپیما از طریق پیامک به کاربر اعلام شود. با ارائه این قابلیت، کاربران وب‌سایت و اپلیکیشن علی بابا می‌توانند خرید بلیط بدون نگرانی را با بهترین قیمت تجربه کنند.

همچنین پس از خرید بلیط هواپیما با بهترین قیمت، کاربران می‌توانند برای رزرو هتل به صورت آنلاین در هر نقطه از ایران و جهان اقدام و از خدمات مشاوره تیم پشتیبانی علی بابا که به صورت 24 ساعته در 7 روز هفته ارائه می‌شود برخوردار شوند. اگر می‌خواهید با کمترین قیمت، سفری باکیفیت را تجربه کنید به وب‌سایت یا اپلیکیشن علی بابا مراجعه کنید./