زمان اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش

گروه اجتماعی الف،   3981012085

سازمان سنجش مسوول برگزاری آزمون علمی جذب نیروی انسانی بود که بر اساس رایزنی‌ها ۱۵ دیماه جاری نتایج آن اعلام می‌شود.

زمان اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش

به گزارش ایرنا، معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش روز پنجشنبه در حاشیه افتتاح مرکز آموزشی رفاهی فرهنگیان قشم به خبرنگاران گفت: آموزش و پرورش سهمیه جذب ۱۸ هزار و ۹۵ نفر را دارد که به منظور جذب سهمیه مذکور، اسامی افراد تا ۲ برابر ظرفیت اعلام می‌شود.

وی ادامه داد: فهرست نهایی افراد پس از گزینش و تایید نهایی برای شرکت در دوره‌های آموزشی اعلام می‌شود.

اللهیارترکمن در پاسخ به سوالی درباره اجرای سند ۲۰۳۰ در برخی مناطق کشور نیز تصریح کرد: هیچ اراده‌ای برای اجرای این سند در آموزش و پرورش وجود ندارد.

وی افزود: مبنای برنامه‌ریزی برای آموزش و پرورش سند بنیادین تحول است که زیرنظام‌های آن مشخص شده و در این راستا دستورالعمل‌های مختلفی ابلاغ و اجرا می‌شود.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: ۱۰۵ هزار واحد آموزشی زیر نظر آموزش و پرورش فعالیت می‌کنند که اگر در یکی از این واحد‌ها تخلفی صورت گرفت، دلیل بر اجرای سند ۲۰۳۰ توسط این وزارتخانه نیست.

وی اظهار کرد: کمیته‌ای در این ارتباط تشکیل شده که حتی اگر در شائبه اجرای این سند در منطقه‌ای از کشور وجود داشته باشد، ورود می‌کند و در صورت تایید خبر، با آن برخورد می‌شود.

اللهیار ترکمن در پاسخ به سوالی درباره وضعیت مدارس شبانه‌روزی گفت: ۳۶۰ هزار مدرسه شبانه‌روزی در کشور وجود دارد که فراهم کردن امکانات رفاهی این مدارس جزو اولویت‌های آموزش و پرورش است.

وی افزود: سال گذشته سه هزار میلیارد ریال سرانه از اعتبارات هدفمندی یارانه‌ها به سمت این مدارس سوق داده شد که امسال نیز همین برنامه وجود دارد.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: سهمیه مدارس شبانه‌روزی از اعتبارات آموزش و پرورش نیز سه هزار میلیارد ریال است که تا کنون بخش کوچکی از این اعتبار تخصیص یافته است.

وی گفت: با رایزنی‌های انجام شده، اراده برای تحقق این بودجه شکل گرفت و بخش اول آن در هفته آینده پرداخت می‌شود.

اللهیار ترکمن خاطرنشان کرد: تلاش می‌شود با همکاری وزارت رفاه، بخشی از اعتبار معیشتی نیز به مدارس شبانه روزی اختصاص یابد.

سیصد و شصت و ششمین مرکز آموزشی‌رفاهی کشور در قشم با ۶۰ میلیارد ریال هزینه به بهره برداری رسید.

این مجموعه با یک هزار و ۵۰۰ مترمربع مساحت و یکهزار و ۹۸۹۰ متر مربع زیربنا، دارای ۲۸ اتاق و ۷۶ تخت خواب است که برای استفاده فرهنگیان فراهم شده است.

شهرستان قشم شامل جزیره‌های قشم، هنگام و لارک با ۱۵۰ هزار نفر جمعیت از تنگه هرمز به موازات سواحل استان هرمزگان به طول ۱۵۰ کیلومتر و عرض میانگین ۱۱ کیلومتر در آب‌های خلیج فارس گسترده شده است.