احمد توکلی در جمع مالباختگان موسسه ثامن الحجج: امید اصلاح جدی‌تر شده/ مسئولان باید پاسخگو باشند

گروه اقتصادی الف،   3981010127 ۸ نظر، ۰ در صف انتشار و ۲ تکراری یا غیرقابل انتشار

احمد توکلی در جمع مالباختگان موسسه موسسه مالی و اعتباری ثامن‌الحجج گفت: امید اصلاح جدی تر شده است و بنده نامه‌ای در این خصوص به رئیس قوه قضائیه نوشتم. موضوع در حال پیگیری است و باید هرچه سریع‌تر این موضوع حل شود.

به گزارش الف، احمد توکلی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و رییس هیئت مدیره دیده بان شفافیت و عدالت در جمع مالباختگان موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج گفت: متاسفانه اجزای حکومت وظیفه خود را در مورد موسسات غیررسمی انجام ندادند و بانک مرکزی مقصر اصلی این موضوع است.

وی ادامه داد: متاسفانه سران سه قوه نمیتوانند به دلیل مشغله ای که دارند این موضوع را پیگیری کنند و به نمایندگانی این موضوع را سپردند که آنها هم پر مشغله هستند و هیات تصفیه هم برخلاف وظیفه اش این موضوع را به درستی انجام نداده و نباید با ارباب رجوع با خشونت رفتار می‌کردند.

رئیس هیئت مدیره دیده‌بان شفافیت و عدالت اظهار داشت: بنده نامه ای به سران دادگستری نوشته و انها باید پاسخگو باشند. سوالی که مطرح اینکه چرا همچنان مسسولین مربوطه در این خصوص دست دست کنند، موسسه ای پول کم اورده و باید این موضوع را حل نمایند.

توکلی در پایان گفت: از مالباختگان میخواهم که به روش معقول ایستادگی کنند. بنده خدمتگزار شما هستم، امید اصلاح جدی تر شده است و بنده نامه ای به اقای رییسی در این خصوص نوشتم و موضوع در حال پیگیری است، باید هرچه سریع تر این موضوع حل شود.