حاجی‌صادقی: ملت مردانه در فتنه ۸۸ ایستادند/ «۹ دی» تجلی غیرت دینی مردم بود

گروه سیاسی الف،   3981009123

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: ۹ دی تجلی غیرت دینی ملتی بود که وقتی دید مقابل مقدسات آنها عاشورا و دین‌شان ایستادند در مقابل همه دنیای آنها ایستادگی کردند.

حاجی‌صادقی: ملت مردانه در فتنه ۸۸ ایستادند/ «۹ دی» تجلی غیرت دینی مردم بود

به گزارش فارس، حجت‌الاسلام عبدالله حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران در مراسم یوم‌الله 9 دی که امروز (دوشنبه) در میدان امام حسین تهران برگزار شد، گفت: 10 سال از حماسه‌ بزرگ و معجزه‌آسای نهم دی می‌گذرد اما همچنان مردم ایران فتنه سال 88 را فراموش نکرده و برنامه‌ریزی دشمنان برای اجرای فتنه‌های دیگر را هم خنثی کرده‌اند.

وی افزود: گرامیداشت 9 دی و حماسه این ملت، گرامیداشت یک حماسه نیست بلکه حماسه 9 دی چراغ راه آینده و آموزشگاه بصیرت، ولایتمداری و ایستادگی در برابر دشمن است.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران تصریح کرد: فتنه 10 ساله آنها توسط مردم با تیر خلاص انقلابیون پایان پذیرفت.

حاجی صادقی گفت: 9 دی تجلی غیرت دینی ملتی بود که وقتی دید مقابل مقدسات آنها عاشورا و دین‌شان ایستادند در مقابل همه دنیای آنها ایستادگی کردند.

وی خاطرنشان کرد:‌ 9 دی تجلی قدرت ایمان و دین‌داری در برابر جهل احزاب شد.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران تصریح کرد:‌ آمریکا، انگلیس، فرانسه، منافقین و عوامل داخلی آنان، جیره‌خواران و نوکران آنها همه در یک جبهه آمده بودند تا در فتنه 88 انقلاب را بشکنند اما مردم متکی به خدا و پیروان ولایت فقیه و همه مردان و زنان توانستند این فتنه را خنثی کنند. 

حاجی صادقی گفت:‌ 9 دی تجلی ولایتمداری و تجلی خشم مقدس در برابر استکبار بود ضمن اینکه اطاعت ولایتمداران از ولی امر بود.

وی افزود: خدا با انقلاب اسلامی و به دست مردم ایران بنا دارد نور انقلاب را در دنیا حاکم و چراغ فتنه‌گران را خاموش کند.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: حماسه  9 دی تجلی مجاهدان فی‌سبیل‌ الله است. 

حاجی صادقی اظهار داشت: حماسه 9 دی تجلّی مؤمنین صادقی است که خدا آنها را ستوده است که نه در میدان شبهه‌افکنی دشمنان لرزیدند و نه در میدان عمل.

وی افزود: در فتنه 88 دشمنان شبهه‌افکنی کرده و رسانه‌ها تهاجم کردند ولی سستی در مردم به وجود نیامد و آنها مردانه ایستادند و در حقیقت، آنها مؤمنان صادق هستند.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت:‌ حماسه 9 دی تجلی آیه‌ای درباره همراهان پیامبر گرامی اسلام است و قرآن به ما یاد داد که تولی بدون تبری معنا ندارد. ضمن اینکه ولایتمداری هم بدون استکبارستیزی راهی غلط است.

حاجی صادقی تصریح کرد: اقدام حمایتی مردم در انقلاب‌شان در حماسه 9 دی همه جغرافیا را فرا گرفت چرا که کار آنها نشأت گرفته از عاشورا بود و به ما یاد داد در میدان جهاد اکبر با بصیرت بیشتر، ولالتمداری و استقامت بیشتر و گفتمان مقاومت و نفی مذاکره و سازش با استکبارگران این انقلاب را برای ظهور امام زمان منجی عالم بیشتر آماده کنند.

وی افزود: 9 دی شروعی بود تا دشمنان ببینند که از زمان تجلی ولایت و خروش امت یعنی از 22 خرداد 88 تا 9 دی 88 مردم صبر کردند اما دشمن در سال جاری دید که مردم پنج روز هم زمان به فتنه‌گران ندادند و وقتی دشمنان فتنه جدید را آغاز کردند بلافاصله خنثی شد؛ وقتی مردم ندای رهبرشان را در سال جاری شنیدند  9 دی جدیدی را برای خنثی‌سازی فتنه خلق کردند.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: 9 دی هم تولّی داشت هم تبری؛ زیرا مردم ایران که حقیقتاً فرشتگان الهی هستند، پیامی را به همه عالم درباره ولایتمداری‌شان دادند.

حاجی صادقی افزود: مردم در حماسه 9 دی به رهبر عزیز کشورشان و مولا و مقتدای‌مان که در طول 40 سال ثابت کردیم همانگونه که پیرو ولایت هستیم در گام دوم هم اعلام می‌کنیم ما اهل کوفه نیستیم و اجازه نمی‌دهیم آنچه با اجداد رهبرمان کردند و امامان را تنها گذاشتند ما چنین کنیم و رهبرمان را تنها بگذاریم.

وی تصریح کرد: رهبر فرزانه و حیکم‌مان ما ایستاده‌ایم و اجازه نمی‌دهیم که آنها فتنه ایجاد کنند و بر حوادث سوار شوند، زهی خیال باطل!