شهردار و مدیرعامل آبفای اهواز به دادسرا احضار شدند

گروه اجتماعی الف،   3981004151

دادستان مرکز استان خوزستان از احضار شهردار و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب اهواز به دادسرا خبر داد.

به گزارش مهر، حسینی پویا اظهار کرد: در پی بارندگی‌های اخیر در اهواز و ایجاد آب‌گرفتگی و سرریز شدن فاضلاب در شهرها و تهدید سلامت شهروندان، پرونده قضائی در دادسرای مرکز استان تشکیل و شهردار و مدیرعامل آبفای اهواز به دادسرا احضار شدند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خوزستان با بیان اینکه «سلامت مردم» و «بهداشت عمومی» خط قرمز دستگاه قضائی است، گفت: در این زمینه تشکیل پرونده قضائی شد و شهردار و مدیرعامل آبفای اهواز به دادسرا احضار شدند.

وی با تأکید بر تسریع در رسیدگی به این پرونده عنوان کرد: با وجود هشدارهای مکرر قبل از بارندگی، شهرداری و شرکت آب و فاضلاب متولیان اصلی آب‌گرفتگی و سرریز شدن فاضلاب به شهرهای مختلف اهواز هستند که موجب مشکلات زیست محیطی و نارضایتی شدید مردم از این دو مرجع شده است.

حسینی پویا تصریح کرد: طبق مقررات قانونی شهردار و مدیرعامل شرکت آبفای اهواز به دادسرا احضار و باید پاسخگوی مشکلات به وجود آمده باشند.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام والمسلمین مرادی رئیس کل دادگستری استان خوزستان در بازدید از مناطق بحرانی و محروم کوی مندلی و عین دو اهواز در جریان رسیدگی به مشکلات شهروندان قرار گرفت و دستورات لازم را برای تسریع در حل مشکلات فعلی صادر کرد.