انتظار شش ساعته زن پاشکسته انگلیسی به مرگ در بیمارستان ختم شد

گروه جهان الف،   3981001046 ۴۸ نظر، ۰ در صف انتشار و ۷ تکراری یا غیرقابل انتشار

روزنامه ایندیپندنت نوشت یک خانم میانسال انگلیسی پس از انتظار ۶ ساعته برای رسیدن آمبولانس، در پیاده روی یک خیابان در شهری در منطقه ویلز انگلستان، روز بعد در بیمارستان درگذشت. 

انتظار شش ساعته زن پاشکسته انگلیسی به مرگ در بیمارستان ختم شد

به گزارش الف به نوشته ایندیپندنت، "دون گیلبی" هنگام خارج شدن از خودرو خود در منطقه ای نزدیک شهر "آبردیر" ویلز به روی زمین می افتد و پایش می شکند. وی در سرمای شدید 6 ساعت منتظر آمبولانس ماند و در این مدت در تماس تلفنی خانواده وحشت زده اش با شرکت خدمات آمبولانس، به آنها گفته شد تعداد تماس های تلفنی شان بسیار زیاد است و آنها مشغول پاسخ دادن هستند. 

همسایگان و اعضای خانواده خانم گیلبی که می ترسیدند وی را به دلیل شکستگی پا جابجا کنند، برای گرم کردن این خانم 47 ساله، به روی او پتو و کت انداختند تا اینکه بعد از 6 ساعت، آمبولانس او را به بیمارستان منتقل کرد. وی روز بعد به دلیل سکته قلبی درگذشت. 

پدر خانم گیلبی در حالی که تصویر دخترش را منتشر می کرد، گفته است: "درست نبود که وی این همه ساعت منتظر آمبولانس باشد."

وی در مصاحبه با "ویلز آنلاین" گفت: "ما با آمبولانس تماس گرفتیم و به آنها گفتیم که دونا مکررا از هوش می رود و به هوش می آید، اوپراتور هم به ما گفت آنها تعداد بسیار زیادی تماس دارند و اینکه "سریعا" به وضعیت او رسیدگی خواهد شد. یک ساعت پس از اولین تماس بود که مجددا با شرکت خدمات آمبولانس تماس گرفتیم و آنها نیز گفتند نهایت تلاش خود را به عمل خواهند آورد اما نمی دانند نیروهای امداد چه زمانی به آنجا خواهند رسید." 

به نوشته ایندیپندنت سرانجام پس از 6 ساعت انتظار، آمبولانس سراغ خانم گیلبی می رود اما وی پس از دردِ قلب در بیمارستان درگذشت. 

شرکت خدمات آمبولانس ویلز در بیانیه ای از تاخیر پیش آمده عذرخواهی و  اعلام کرد در آن مدت به 999 تماس تلفنی رسیدگی کرده است.

"جانسون کیلنز" مدیر اجرایی این شرکت گفت: "ما متاسفیم که پاسخ ما طولانی تر از زمانی بود که می خواستیم. انتظار طولانی برای آمبولانس علامتی از فشار در سیستم بی نظم بهداشت و درمان است، البته نه فقط در ویلز که در سراسر انگلیس."