مایکروسافت و طراحی جدید برای لوگو ویندوز

مهتاب جهاندار، گروه فناوری الف،   3980930031

به تازگی مشخص شد که تیم Microsoft Design پیشتر شروع به طراحی برای بیش از ۱۰۰ اپ ویندوز کرده که ساختار جدیدی را می توان مشاهده کرد. این تیم در نظر دارد با طراحی جذاب آیکون اپ های موردنظر، چهره زیباتری را به محیط دسکتاپ ویندوز ببخشد.

مایکروسافت و طراحی جدید برای لوگو ویندوز

به گزارش الف، در حالی که طبق بروزرسانی های اخیر تنها برخی برنامه ها از جمله Word ، Excel و PowerPoint تغییر طراحی آیکون پیدا کردند، گویی قرار است بزودی اپ های بیشتری با تغییر طراحی آیکون رو به رو شوند و تجربه کاربری بهتری را برای افراد رقم زنند. 

اخیرا تصویری به بیرون درز کرد که نشان می دهد، بزودی مایکروسافت لوگو ویندوز را هم تغییر خواهد داد. طی دهه های گذشته و انتشار نسخه های مختلف ویندوز، مایکروسافت سعی کرد طراحی جدیدی برای آیکون سیستم عامل محبوب خود در نظر گیرد.

چهره جدید برای آیکون ویندوز 10

حال طبق تصویر ویندوز قرار است بزودی طراحی آیکون جدیدی پیدا کند که بیشتر از رنگ آبی روشن در آن به کار گرفته شد. آخرین بار در سال 2015 بود که ویندوز 10 با لوگو جدید منتشر شد و در این بین با گذشت 5 سال وقت آن رسیده تا طرح دیگری برای آیکون ویندوز 10 مشاهده کنیم.  وجود سایه هایی روی لوگو نشان از الگوبرداری مایکروسافت در طراحی از لوگو Windows 3.0 سال 1990 است. 

مشخص نیست آیا لوگو جدید بدان معناست که بزودی باید شاهد نسخه جدید ویندوز باشیم یا خیر. شاید مایکروسافت می خواهد برای ویندوز 10 ایکس که برای دستگاه هایی با صفحه نمایش منعطف طراحی شده، لوگو جدید در نظر گیرد. 

شاید این شرکت ردموندی می خواهد لوگو جدید را به تمامی نسخه های ویندوز 10 بیاورد. پیش بینی می شود که در سال 2020 این لوگو به عنوان بخشی از تغییرات آپدیت بعدی دردسترس کاربران قرار گیرد. جهت کسب اطلاعات بیشتر باید منتظر ماند تا برنامه مایکروسافت برای آپدیت بعشی مشخص شود.