"حمله غافلگیرانه" حشد شعبی عراق علیه داعش در دیالی

گروه جهان الف،   3980929050

فرمانده عملیات حشد شعبی در الانبار از سه حمله غافلگیرانه به داعش در استان دیالی خبر داد.

به گزارش ایسنا، به نقل از سومریه نیوز،  صادق الحسینی، رئیس کمیته امنیتی در شورای دیالی گفت که نیروهای حشد شعبی عملیات غافلگیرانه‌ای را علیه سه هدف داعشی در مرکز حمرین در شمال شرق استان دیالی آغاز کردند.

الحسینی گفت که نیروهای حشد شعبی این عملیات را با استناد به اطلاعات به دست آمده از داعش و اهداف آن انجام دادند.

وی گفت که این حمله در چارچوب طرح‌های استراتژیکی صورت گرفت که حشد شعبی آن را با هدف پیگردو بازداشت بازماندگان داعش آغاز کردند.
همزمان قاسم مصلح، فرمانده عملیات حشد شعبی در الانبار خاطرنشان کرد: حشد شعبی در غرب الانبار با همکاری بی‌وقفه با نیروهای امنیتی دیگر برای تامین امنیت مناطق بیابانی به دلیل خطرات این مناطق و ب ترس از نفوذ گروه‌های تروریستی از طریق آن فعالیت می‌کند.

قاسم مصلح در ادامه افزود: نیروهای حشد شعبی با نیروهای امنیتی عراق سه مرحله از مراحل "انتقام خون شهدا" را انجام دادند و به زودی مرحله چهارم را آغاز خواهند کرد.

وی همچنین تصریح کرد: نیروهای حشد شعبی موفق شدند که برخی از استراحتگاه‌های دشمن را منفجر کنند و اسناد و مدارکی را کشف کردند که میزان سپرده‌های مالی گروهک‌های تروریستی داعش را نشان می‌دهد.

از سوی دیگر، تیم رسانه‌ای امنیتی عراق از اجرای عملیات تفتیش و بازرسی "وادی حوران"، منطقه "الحسینیات" و جنوب "القائم"  خبر داد.

تیم رسانه‌ای امنیتی عراق اعلام کرد: این عملیات با همکاری حشد شعبی و با هماهنگی نیروی هوایی و هواپیماهای ارتش اجرا شد.