ثبت ثنا در دادسراها به‌تدریج حذف می‌شود

گروه اقتصادی الف،   3980928016

مدیر کانون دفاتر خدمات الکترونیک قضایی با بیان اینکه به‌دنبال ایجاد واحد مشاوره در دفاتر هستیم، گفت: ثبت ثنا در دادسراها به‌تدریج حذف می‌شود.

به گزارش فارس از مشهد، حسن روحانی‌نیا شامگاه گذشته در چهارمین گردهمایی مدیران دفاتر خدمات الکترونیک قضایی که در سالن دادگستری خراسان رضوی برگزار شد، اظهار کرد: هدف اصلی کانون فراهم کردن موجبات پیشرفت علمی و عملی دفاتر سراسر کشور است.

مدیر کانون دفاتر خدمات الکترونیک قضایی کشور خاطرنشان کرد: برنامه راهبردی آموزش تدارک دیده شده که هفته گذشته بین کانون و قوه قضاییه بسته شد تا مدیران و کارکنان آموزش‌های لازم را دیده باشند.

وی افزود: به‌سمتی می‌رویم که مدیران و کارکنان دفاتر دوره‌های آموزش را طی کند و اگر کسی قرار است در این دفاتر کار کند باید این دوره‌های آموزش را طی کند.

روحانی‌نیا عنوان کرد: در کلانشهرها یکی از مسائل راه‌اندازی دفاتر موضوع کاربری محل است که خوشبختانه بنا شد تا دفاتر خدمات قضایی مانند سایر صنوف بتواند در اماکن مسکونی هم مستقر بشوند.

مدیر کانون دفاتر خدمات الکترونیک قضایی با بیان اینکه به‌دنبال ایجاد واحد مشاوره در دفاتر هستیم، عنوان کرد: ثبت ثنا در دادسراها به‌تدریج حذف می‌شود.

وی ادامه داد: با ریاست مراکز شوراهای حل اختلاف صحبت‌هایی صورت گرفته تا واحدهای صلح و سازش در دفاتر الکترونیک خدمات قضایی نیز مستقر شود.

گفتنی است؛ چهارمین گردهمایی مدیران دفاتر خدمات الکترونیک قضایی کشور صبح روز گذشته به مدت دو روز آغاز به‌کار کرد.