با پکیج های آموزش سانترال ما خودتان مرکز تلفن را نصب و راه اندازی نمایید

گزارش بازرگانی،   3980917038

آموزش سانترال

دستگاه های سانترال امروزه به عنوان مهم ترین عضو در ارتباطات شرکت ها و سازمان ها شناخته می شوند.

هر چه تجهیزات و لوازم اداری پیشرفته تر می شوند اهمیت سرعت در برقراری ارتباط نیز بالاتر می رود.

شرکت پاناسونیک به عنوان یکی از بهترین شرکت های تولید کننده انواع دستگاه سانترال سعی کرده است تا با استفاده از قرار دادن قابلیت های مختلف در دستگاه سانترال خود بتوانند نیاز های تمامی مشتریان در کشور های مختلف را برطرف نماید.

به همین دلیل است که شاهد توسعه و کاربری بسیار زیاد دستگاه سانترال پاناسونیک در مدل های مختلف در سازمان های ادرای و شرکت های کشورمان هستیم.

بسیاری از این شرکت ها و سازمان ها از تیم های پشتیبانی مراکز مختلفی که در زمینه ی آموزش سانترال فعالیت می کنند استفاده نموده و از این طریق معمولاً هزینه های بالایی را متحمل می شوند.

همین دلیل کافی بود تا تیم فنی و مشاوره ای ما برای کاهش هزینه های شما عزیزان از طریق روش های مختلف اقدام به آموزش سانترال پاناسونیک نموده تا بدون پرداخت هزینه های جانبی به افراد مختلف، خودتان بتوانید تمامی کار های نصب و راه اندازی قابلیت های مختلف این دستگاه ها را انجام دهید.

آموزش سانترال به صورت رایگان

موضوع مهمی که می تواند مد نظر اکثر کاربران قرار بگیرد آموزش های رایگان از طریق ارائه ی ویدیو های کوتاه بر روی سایت می باشد.

تیم فنی ما با استفاده از تجربه ی اساتید مجرب در این زمینه و همچنین با توجه به سوالات و مشکلاتی که دوستان و همکاران گرامی در تماس با مشاورین مرکز مطرح می کنند، اقدام به تولید ویدیو های آموزشی کوتاه برای برطرف نمودن این مشکلات می نمایند.

مهم ترین ویژگی این ویدیو های آموزش سانترال را می توان رایگان بودن آن ها و همچنین استفاده از اساتید این حوزه کاری برای آموزش کاملاً عملی می باشد.

این ویدیو ها تنوع بسیاری بالایی داشته و باعث می شوند تا کاربران بتوانند به راحتی موضوع مد نظر خود که در آن با مشکل رو به رو هستند را برطرف نمایند.

ارائه ی پکیج های آموزش سانترال پاناسونیک

با توجه به گستردگی که دستگاه های سانترال پاناسونیک دارند و همچنین قابلیت های مختلفی که بر روی هر کدام از آن ها می تواند فعال شود، استفاده از ویدیو های آموزشی کوتاه نمی تواند پاسخگوی تمامی نیاز های مشتریان باشد.

همین امر باعث شد تا تیم فنی ما تصمیم به ساخت و ارائه ی پکیج های کامل آموزش سانترال نماید تا از این طریق بتواند در یک قالب کامل همه ی مسائل و موارد مربوط به دستگاه های سانترال را مورد بررسی قرار دهد.

دسته بندی سانترال ها و ارائه ی پکیج برای هر مدل

شرکت پاناسونیک با توجه به نوع و گستردگی ارتباطات شرکت ها و سازمان های استفاده کننده از دستگاه های سانترال، مدل های مختلفی از آن ها را روانه بازار نموده است.

آموزش سانترال 824

 

اگر در محیط کاری خود از داخلی ها و خطوط کمی بهره مند هستید و دستگاه سانترال TEM/TES824 را انتخاب کرده اید می توانید از پکیج آموزش سانترال 824 برای راه اندازی، نصب و استفاده از تمامی امکانات دستگاه سانترال مورد نظر استفاده کنید.

این پکیج شامل ساعت ها ویدیو آموزشی عملی است که در آن تمامی بخش ها و قابلیت های مختلف دستگاه سانترال پاناسونیک 824 و همچنین تمامی کد های فعالسازی این قابلیت ها به صورت عملی مورد بررسی قرار گرفته است.

با مشاهده ی این پکیج آموزش سانترال 824 شما می توانید دستگاه 824  را بدون نیاز به حضور افراد نصب کننده، خودتان در محیط نصب و راه اندازی نمایید.

پکیج آموزش سانترال TDA

سانترال های TDA پاناسونیک از جمله دستگاه های پرظرفیت این شرکت هستند که قابلیت های بسیار بیشتری نسبت به دستگاه های کم ظرفیت 824 دارند.

آموزش سانترال TDA

 

این دستگاه ها در شرکت های متوسط و با کسب و کار های میانه ای در کشورمان بسیار کاربرد دارند و با توجه به تقاضاهایی که برای ساخت پکیج کامل آموزش سانترال TDA از طرف مشتریان برای ما ارسال شد، یک پکیج کامل نیز در این زمینه برای آن ها روی سایت قرار گرفته شده است.

این پکیج آموزش سانترال نیز شامل چندین ساعت ویدیو آموزشی کاملاً عملی بوده و تمامی موارد مربوط به راه اندازی این دستگاه ها و استفاده از قابلیت های مختلف نرم افزار آن ها در حالت آنلاین و آفلاین مورد بررسی قرار گرفته است.

یکی از مهم ترین ویژگی های پکیج آموزش سانترال TDA این است که افرادی که در این زمینه هیچ آشنایی با دستگاه های سانترال ندارند و کاملاً مبتدی هستند نیز می توانند از این پکیج برای یادگیری نصب و راه اندازی دستگاه های TDA استفاده نمایند.

پکیج مورد نظر دارای مزایای بسیار زیادی است که از جمله آن ها می توان به دو ساعت آموزش عملی و رایگان در محیط کلاسی برای افرادی که ین پکیج را خریداری می کنند اشاره نمود.

اگر با خرید این پکیج نیز همچنانی مشکلاتی در زمینه ی آموزش سانترال وجود داشته باشد می توانید با در میان گذاشتن مشکل خود با مشاوران مرکز، در ساخت ویدیو های بعدی که به صورت آپدیت رایگان روی این پکیج قرار می گیرد تی فنی ما را کمک نمایید.

از دیگر پکیج های آموزش سانترال می توان به راه اندازی سیپ ترانک و آموزش دوره مقدماتی سانترال NS500 که یکی از پیشرفته ترین دستگاه های سانترال پاناسونیک می باشد اشاره نمود.

در آموزش سانترال NS500 ما یک پکیج کامل برای یکپارچه سازی ایزابل و راه اندازی خطوط سیپ ترانک نیز به درخواست مشتریان و همکاران عزیز در نظر گرفته ایم تا بتوانید تمامی مشکلات خود در این زمینه را در سریع ترین زمان ممکن برطرف نمایید.

پس اگر قصد دارید خودتان بدون پرداخت هزینه های جانبی مختلف به راحتی دستگاه سانترال پاناسونیک را نصب و راه اندازی نمایید و یا از قابلیت های مختلف آن در محیط استفاده کنید حتما به سایت PBXSHOP.CO سر بزنید و از خدمات متنوع این سایت نهایت استفاده را ببرید.