مشتاقان مهاجرت به استرالیا و اقامت دائم کانادا بخوانند

گزارش بازرگانی،   3980916053
مشتاقان مهاجرت به استرالیا و اقامت دائم کانادا بخوانند

با افزایش روزافزون تعداد ایرانیانی که به هر دلیل تصمیم به مهاجرت از ایران، و بالاخص تصمیم به اخذ اقامت دائم کانادا یا مهاجرت به استرالیا می‌گیرند، تعداد شرکت‌هایی که به عنوان موسسه مهاجرتی مشغول فعالیت هستند و می‌شوند نیز رو به افزایش گذاشته است. واقعیت این است که نسل جوان ایران، امروزه رویاهایی بزرگ در سر می‌پروراند، بلندپروازی‌هایش بسیار زیاد شده، و آرمانِ تحصیل، زندگی و کار در کشوری پیشرفته‌تر و مرفه‌تر را دنبال می‌کند؛ و نسل گذشته، که پدران و مادران نسل جدید هستند، دیگر مانند والدین خود نیستند که دست و پای فرزندشان را ببندند و جلوی بلندپروازی‌های این نسل آماده‌ی پرواز را بگیرند؛ و چه بسا همین پدر و مادرها که بسیاری‌شان معتقدند نسلی سوخته‌اند، خود نیز مشتاق به مهاجرت باشند.

اما تفاوت بزرگی که نسل جدید با نسل گذشته‌اش دارد، دسترسی‌اش به منابع اطلاعاتی گسترده است و همین تفاوت، به او امکان می‌دهد رویاهایش را به پشتوانه‌ی جستجوها و تحقیقاتی که عمدتاً بر بستر دنیای اینترنت انجام می‌دهد تعقیب نماید. همین جستجوها و تحقیق‌ها او را به انتخاب‌های بزرگی می‌رساند. انتخاب بین رفتن و ماندن، و بعد، انتخاب کشوری به عنوان مقصد مهاجرت. این نسل جوان می‌بیند که شرایط جامعه‌ی جهانی چگونه است، کدام کشورها پذیرای مهاجران ایرانی هستند، و مهاجرت به کدام کشورها برای این نسل جوان و هدفمند مناسب‌تر است. پس باید دست به انتخاب بزنند: مهاجرت به استرالیا یا مهاجرت و اخذ اقامت دائم کانادا از اولین گزینه‌هایی است که هر ایرانیِ جویای مهاجرت به آن‌ها می‌رسد.

اما رسیدن به این تصمیم‌ها بر مبنای سرچ‌های اینترنتی و گپ و گفت‌های دوستانه و خصوصی، فقط پیش‌درآمدی بر مهاجرت است. وقتی پای عمل می‌رسد، متقاضی می‌بیند که راه مهاجرت به استرالیا یا اخذ اقامت دائم کانادا راه صعب و پردست‌اندازی است که راحت نمی‌توان از آن گذشت. این‌جاست که متقاضی چاره‌ای جز مراجعه به یک موسسه مهاجرتی برای استفاده از مشاوره‌ها و خدمات تخصصی آن موسسه مهاجرتی نخواهد داشت. واقعیت این است که به همان میزان که متقاضیان اقامت دائم کانادا یا مشتاقان مهاجرت به استرالیا افزایش می‌یابند، سودجویانی که همواره چشم طمع به آبی گِل‌آلود دارند تا ماهیِ بزرگی شکار کنند و از این نمد کلاهی برای خود ببافند نیز افزایش می‌یابند. این سودجویان، یک روز خود را در لباس وکیل مهاجرت در می‌آورند و وعده اقامت دائم کانادا می‌دهند و یک روز، با انتشار آگهی‌های تبلیغاتی، خود را یک موسسه مهاجرتی معتبر جا می‌زنند؛ و کم نیستند کسانی که به سودای همان اقامت دائم کانادا یا مهاجرت به استرالیا به آن شخصِ مثلاً وکیل مهاجرتی یا فلان موسسه مهاجرتی مراجعه و اعتماد می‌کنند و تا به خود آیند، می‌بینند کلاه گشادی سرشان رفته است.

در این مطلب می‌خواهم شما را با مهاجرت به استرالیا و اخذ اقامت دائم کانادا آشنا کنم و در پایان، یک موسسه مهاجرتی قابل اعتماد را معرفی کنم تا اگر تصمیم‌تان به مهاجرت قطعی شده، و بالاخص اگر تصمیم‌تان مهاجرت به استرالیا یا اخذ اقامت دائم کانادا است، پیشاپیش اطلاعاتی در این زمینه داشته باشید و بدانید که وقتی به یک موسسه مهاجرتی مراجعه می‌کنید باید چه انتظاراتی از آن موسسه داشته باشید.

 

 

مهاجرت به استرالیا

 

تردیدی نیست که با توجه به واقعیت‌های موجود در جامعه جهانی و وضعیت کنونی ایران در جغرافیای سیاسی جهان، مهاجرت به استرالیا یکی از اصلی‌ترین، امکان‌پذیرترین و جذاب‌ترین گزینه‌ها برای ایرانیانی است که قصد مهاجرت دارند. استرالیا کشوری است پیشرفته، با اقتصادی پویا که همچنان به‌سرعت در حال رشد است.

از عوامل مهم و تاثیر گذار در مهاجرت به استرالیا، می توان به اقتصاد پویا و رو به رشد استرالیا اشاره کرد. نرخ بیکاری در استرالیا بسیار پایین است و سیاست رقابت علمی، اقتصادی با دیگر کشورها سبب شده تا نیاز به نیروی کار ماهر روز به روز بیشتر احساس شود. لذا استرالیا به یکی از مقاصد مهم برای متقاضیان مهاجرت تبدیل شده است.

کیفیت زندگی در استرالیا چنان بالا است که مشتاقانِ ایرانیِ مهاجرت، قطعاً مهاجرت به استرالیا را یکی از دو سه گزینه‌ی اول خود خواهند دانست.

یکی از عوامل تاثیرگذار در تصمیم‌گیری برای مهاجرت به استرالیا (مخصوصاً برای متخصصین و نیروهای ماهر و فنی)، بازار کارِ بسیار قدرتمندِ استرالیا است. در واقع، کسانی که موفق به مهاجرت به استرالیا شوند، با کشوری توسعه‌یافته مواجه خواهند شد که بستری ایده‌ال برای کار و زندگیِ این افراد فنی و تحصیل‌کرده فراهم می‌کند.

نکته مهم دیگر در مورد مهاجرت به استرالیا آن است که این کشور، یکی از برترین خدمات آموزشی، تحصیلی و دانشگاهی را دارد. پس تحصیل هم یکی از گزینه‌هایی است که تصمیم برای مهاجرت به استرالیا را پررنگ‌تر می‌کند و سبب می‌شود کسانی که سودای درس خواندن در دانشگاه‌های معتبر دنیا را دارند، یکی از گزینه‌های اصلی‌شان مهاجرت به استرالیا و تحصیل در آن کشور باشد. همین چند سال پیش، دولت استرالیا برای اطلاع از تجربه دانشجویان خارجی از تحصیل و زندگی در این کشور، نظرسنجی مفصلی انجام داد که نتایجش بیش از حد انتظار بود: 87 درصد از کل دانشجویان خارجی که هدف‌شان از مهاجرت به استرالیا برای تحصیل بوده است، از تصمیم خود (برای مهاجرت به استرالیا و تحصیل در این کشور) رضایت کامل داشتند زیرا جدای از کیفیت خدمات آموزشی در این کشور، مهاجرپذیر بودن و تنوع فرهنگی استرالیا سبب شده است کسانی که فرایند مهاجرت به استرالیا را به اتمام می‌رسانند و در این کشور ساکن می‌شوند اصلاً احساس غریبه بودن یا خارجی بودن نداشته باشند.

اقامت دائم کانادا

مهاجرت به کانادا نیز قطعاً هم‌پای مهاجرت به استرالیا، یکی از گزینه‌های اصلیِ متقاضیان ایرانی است مخصوصاً اگر برای متقاضی، بازار کار کشور مقصد اهمیت بیشتری داشته باشد. بی‌تردید وجود فرصت‌های شغلی بسیار فراوان  در تمام استان‌های کانادا، ستانداردهای بالای زندگی و برابری حقوق و شرایط برای مهاجران و غیرمهاجران، از جمله مزیت‌های وسوسه‌انگیز برای اخذ اقامت دائم کانادا و مهاجرت به این کشور است. جالب است بدانید در صورت اخذ اقامت دائم کانادا و اقامت سه‌ساله در این کشور، صلاحیت شهروندی کانادا را پیدا خواهید کرد. یعنی مهاجرت به کانادا را می‌تواند با اخذ اقامت دائم کانادا و سپس تبدیل شدن به شهروند این کشور به انجام رساند.

 

روش‌های اخذ اقامت دائم کانادا

برای اخذ اقامت دائم کانادا نیز مانند مهاجرت به استرالیا روش‌های متعددی وجود دارد که هر کس می‌تواند بر حسب هدف و شرایط خود، بهترین روش را انتخاب نماید. در مورد اخذ اقامت دائم کانادا نیز اگر نمی‌دانید کدام یک از روش بیشترین تناسب را با شرایط خاص شما دارد، حتما با وکلا و مشاوران یک موسسه مهاجرتی تماس بگیرید و از تجربه‌ها و تخصص آن موسسه مهاجرتی نهایتِ استفاده را ببرید. در فهرست زیر، مهم‌ترین روش‌های اخذ اقامت دائم کانادا را بیان می‌کنیم تا با آشنایی و اطلاع بیشتری بتوانید دست به انتخاب بزنید:

 

  • اخذاقامت دائم کانادا از طریق سرمایه گذاری
  • اخذ اقامت دائم کانادا از طریق اکسپرس اینتری
  • اخذ اقامت دائم کانادا از طریق اسکیل ورکر
  • اخذ اقامت دائم کانادا از طریق کارآفرینی
  • اخذ اقامت دائم کانادا از طریق ازدواج
  • اخذ اقامت دائم کانادا از طریق تحصیل
  • اخذ اقامت دائم کانادا از طریق حمایت خانواده
  • اخذ اقامت دائم کانادا از طریق ویزای استارت آپ
  • اخذ اقامت دائم کانادا از طریق دعوتنامه

در انتخاب بخشِ مربوط به مهاجرت به استرالیا گفتم که اگر قصد مهاجرت به استرالیا دارید، حتماً با اطلاعات ناقص شروع به پرکردن فرم و ثبت درخواست خود نکنید؛ و حداقل اگر نمی‌خواهید در مراحل ابتدایی، هزینه‌ای به هیچ موسسه مهاجرتی پرداخت کنید، لااقل با یک موسسه مهاجرتی که خدمات مشاوره‌ی رایگان ارایه می‌دهد تماس بگیرید و تا می‌توانید اطلاعات‌تان در مورد روش انتخابی‌تان برای مهاجرت به استرالیا را افزایش دهید. تمام این نکات در مورد اخذ اقامت دائم کانادا نیز مصداق دارد. اجازه دهید یک موسسه مهاجرتی معتبر و خوش‌نام در زمینه مهاجرت به استرالیا و اخذ اقامت دائم کانادا را معرفی کنم که می‌تواند بهترین گزینه برای دریافت مشاوره و خدمات مهاجرتی در ایران باشد. علت و پشتوانه‌ی این ادعا را در بخش بعدی شرح می‌دهم.

 

موسسه مهاجرتی خوب کدام است و چه نقشی در تصمیم شما برای مهاجرت به استرالیا و اخذ اقامت دائم کانادا دارد؟

شرایط و ضوابط هر کشور برای پذیرش مهاجران، متفاوت از سایر کشورها است. طبیعی است که هر کشور، بر حسب نیازهای خود، و بر مبنای قوانین خود اقدام به گزینش و پذیرش مهاجران مورد نظرش کند؛ و وظیفه‌ی متقاضیان است که خود را با شرایط مهاجرت به استرالیا یا با ضوابط اخذ اقامت دائم کانادا وفق دهند. دولت‌های کانادا و استرالیا هر سال قوانین مهاجرتی خود را متناسب با شرایط روز و نیازهای کشورشان اصلاح و بازبینی می‌کنند. آگاهی از پیچ و خم‌های مهاجرت به استرالیا و اخذ اقامت دائم کانادا، کاری طاقت‌فرسا و وقت‌گیر است و به‌ندرت می‌توان بدون استفاده از خدمات یک موسسه مهاجرتی، رأساً و مستقلاً تمام این مراحل مهاجرت به استرالیا یا اخذ اقامت دائم کانادا را طی کرد. یک موسسه مهاجرتی خوب، اگر مشاوران و وکلای متخصصی در حوزه‌های مهاجرت به استرالیا یا اخذ اقامت دائم کانادا در اختیار داشته باشد، و سوابق فعالیت آن موسسه مهاجرتی نشان از پرونده‌های موفقِ آن موسسه داشته باشد، می‌توان با خیال راحت به آن موسسه مهاجرتی مراجعه کرده و از مشاوره‌ها و خدماتش با اطمینان خاطر بهره‌مند شد. هر موسسه مهاجرتی که سال‌ها تجربه در زمینه مهاجرت به استرالیا یا اخذ اقامت دائم کانادا را داشته باشد، قطعاً از زیر و بم قوانین مهاجرتی این دو کشور آگاه است و می‌تواند موانع شما در این مسیر را از پیش پای‌تان بردشته و مناسب‌ترین روش مهاجرت را متناسب با نیازها و شرایط خود شما به شما پیشنهاد دهد.

 

موسسه مهاجرتی رهپویان مهاجر آتی‌نگر

مروری بر فعالیت‌های عینی و موفقیت‌آمیز موسسه‌های مهاجرتی فعال در ایران نشان می‌دهد که یکی از بهترین گزینه‌ها در حوزه فعالیت موسسه مهاجرتی جهت مهاجرت به استرالیا و اخذ اقامت دائم کانادا موسسه مهاجرتی رهپویان مهاجر آتی‌نگر است. این موسسه مهاجرتی چند سالی است توسط وکیلی پایه یک و درجه یک در شیراز مشغول فعالیت است و به لطف پرونده‌های مهاجرتی موفقی که داشته، توانسته است شعبه‌های متعددی در سراسر کشور تاسیس نماید و قلمرو جغرافیایِ خدمات خود به متقاضیان را گسترش دهد. موسسه مهاجرتی رهپویان مهاجر آتی‌نگر ابتدا در شیراز پایه‌گذاری شد و فعالیت‌هایش را در همان شهر آغاز کرد، اما خیلی زود توانست تبدیل به برترین موسسه مهاجرتی استان فارس شود. دفتر مرکزی این موسسه مهاجرتی، هم‌چنان و هنوز در شیراز دایر است اما شعبه‌های این موسسه، اکنون در تهران و کرج نیز فعال شده‌اند و طبق اطلاع، دفاتر این موسسه مهاجرتی، در آینده‌ی نزدیک، در مشهد و ساری نیز آغاز به کار خواهند نمود. در وب‌سایت رسمی این موسسه مهاجرتی آمده است که موسسه مهاجرتی حقوقی رهپویان مهاجر آتی‌نگر به شماره 45574 در اداره ثبت شرکت‌ها تحت مدیریت دکتر غلامرضا سلطانفر به ثبت رسیده است.

اگر قصد مهاجرت به استرالیا یا اخذ اقامت دائم کانادا را دارید جالب است بدانید که موسسه مهاجرتی رهپویان مهاجر آتی‌نگر، دارای دفتری فعال در تورنتو کانادا است و کارگزارانی موثق در استرالیا دارد که مستقیماً و بدون واسطه، پیگیر فرایند پرونده‌های متقاضیانِ مهاجرت به استرالیا یا اخذ اقامت دائم کانادا هستند. تیم حقوقی موسسه مهاجرتی رهپویان، تیمی خبره و متشکل از چندین وکیل و مشاور است که هر یک، در حوزه‌ای خاص از امور مهاجرتی تخصص دارند و همین امر، سبب شده خدمات این موسسه مهاجرتی، متمایز از دیگر موسسه‌های مشابه در کشور باشد. مزیت دیگرِ این موسسه مهاجرتی آن است که حتی پس از مهاجرت به استرالیا یا پس از اخذ اقامت دائم کانادا شما را تنها نمی‌گذارند و تا زمانی که اقامت‌تان در کشور مقصد، به سرانجام مطلوب برسد، از نزدیک در کنار شما خواهند بود. کافی است با این موسسه تماس بگیرید و با یکی از مشاورین و وکلای موسسه مهاجرتی رهپویان مهاجر آتی‌نگر صحبت نمایید تا خودتان این تمایز را احساس کنید. راه‌های تماس با این موسسه مهاجرتی را در ادامه مشاهده می‌کنید:

دفتر مرکزی موسسه رهپویان مهاجر آتی‌نگر:

شیراز

معالی‌آباد- ابتدای خیابان بهاران–مجتمع اداری آرین- طبقه سوم - واحد 4

تلفن‌های تماس

 07136383246–07136383392–09120973437–09120973427 - 09122189355

شعبه تهران

تهران- خیابان فرشته- خیابان بیدار- نبش کوچه مریم غربی- پلاک 1/2 – واحد 4

تلفن‌های تماس:

02122055621 - 09120973437

شعبه کرج

کرج خیابان طالقانی-جنب پل آزادگان – ابتدای بلوار بسیج (کاج سابق) - پلاک۴۷۹ - ساختمان پژواک - طبقه پنجم - واحد 13

 تلفن‌های تماس

02632515881 - 02632513321