مطهری: عملکرد خوبی در مجلس داشتم/ نیاز زیادی به تبلیغات ندارم

گروه سیاسی الف،   3980915026 ۳۹ نظر، ۰ در صف انتشار و ۲۹ تکراری یا غیرقابل انتشار

نماینده مردم تهران گفت: هزینه های انتخاباتی بنده کم است و نیاز زیادی به تبلیغات ندارم چراکه مردم تا حدی من را می‌شناسند.

مطهری: عملکرد خوبی در مجلس داشتم/ نیاز زیادی به تبلیغات ندارم

به گزارش مهر، علی مطهری پس از ثبت نام در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران درباره اولویت های مجلس یازدهم، گفت: بهبود وضع اقتصادی و معیشتی مردم، تاثیرگذاری در سیاست خارجی کشور، اصلاحاتی در حوزه فرهنگ و اجرای کامل قانون اساسی از جمله اولویت های اصلی مجلس آینده است.

وی تاکید کرد: به طور خلاصه بازگرداندن مجلس به جایگاهی که در قانون اساسی داشته اولویت اصلی ماست و باید تلاش کنیم این کار انجام شود.

نماینده مردم تهران در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا از عملکرد خود راضی هستید و فکر میکنید مردم مجددا به شما رای دهند؟ گفت: خودم فکر می کنم عملکردم خوب بوده و بد نبوده است وگرنه نمی آمدم. البته نباید خودمان درباره خودمان قضاوت کنیم و مردم باید عملکرد ما را قضاوت کنند.

مطهری تاکید کرد: مهم این است که مردم در این انتخابات مشارکت بالایی داشته باشند چرا که این مشارکت آثار  داخلی و خارجی خوبی دارد و در صورتی که دنیا ببینید مردم ما با مشارکت بالایی در انتخابات حضور یافته اند پایه های نظام محکم تر خواهد شد و همچنین این مشارکت در رفتار غربی ها، آمریکا و اروپا با ایران موثر خواهد بود و قطعا ما زودتر از شر تحریم ها خلاص می شویم.

مجلس قوی  می‌تواند بسیاری از امور را اصلاح می‌کند

عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مردم فکر نکنند که شرکت کردن و یا شرکت نکردن آنها تاثیری ندارد، بلکه یک مجلس مستقل و قوی قطعا می تواند تاثیر زیادی در کشور داشته باشد و بسیاری از امور را اصلاح کند.

وی متذکر شد: در دوره مجلس دهم کشور در یک شرایط اضطراری بود و بسیاری از کارها خارج از تصمیم مجلس انجام می شد اما این حالت اضطراری به زودی برطرف می شود و مجلس می تواند در تحولات کشور موثرتر باشد.

مطهری در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه در لیست کدام جریان سیاسی در انتخابات آتی قرار می گیرید؟ گفت: نمی دانم به چه شکل خواهد شد، باید ببینیم چه تصمیمی در این باره اتخاذ می شود و هنوز چیزی روشن نیست.

وی درباره اینکه آیا هزینه های انتخاباتی خود را شفاف می کنید، اظهار داشت: هزینه زیادی نمی کنم چرا که مردم تا حد زیادی بنده را می شناسند و نیاز زیادی به تبلیغات ندارم و هزینه انتخاباتی ام کم است اما اگر لازم باشد اعلام می کنم و خوب است بقیه هم اعلام کنند.

مطهری بیان کرد: همچنین گروه ها و احزاب سیاسی که فهرست می دهند بهتر است هزینه های خود را اعلام کنند.