مديريت در تنگنا

گزارش بازرگانی،   3980912112
مديريت در تنگنا

فارغ از اينکه رهبري همان مديريت است يا با آن تفاوت دارد يا يکي از ويژگي‌هاي مديريت و نقشي است که مديران بر عهده دارند،‌ هدايت سازمان‌ها در شرايط آکنده از تغييرات و تلاطم‌هاي محيطي (‌اعم از تغييرات تکنولوژيک، ‌تغييرات سياسي، اجتماعي و فرهنگي) ‌بسيار سخت و پيچيده است.

به همه تغيير و تحولات محيطي يادشده بي‌ثباتي‌ها، ‌تصميمات و قوانين خلق‌الساعه، ‌عدم اطمينان از آينده و ... را که اضافه کنيد مي‌شود محيط سازمان‌هاي ايراني که علاوه بر محدوديت‌هاي مالي، کار را براي مدیریت و رسيدن به سر منزل مقصود بسيار سخت و پيچيده مي‌کند و معدود مدیرانی (‌با ويژگي‌ها و توانمندي‌هاي خاص) ‌توانسته‌اند و مي‌توانند از پس چنين شرايطي برآيند.

«سومين همايش ملي شناسايي و پرورش مديران و رهبران آينده» که در روز چهارشنبه 13 آذر 98 برگزار می‌شود، نه تنها به روشن شدن مرز ميان مديريت و رهبري کمک مي‌کند، ‌بلکه ويژگي‌ها و شايستگي‌هاي راهبران را نيز روشن و ما را علاوه بر واقف شدن به شيوه‌هاي شناسايي استعدادهاي مدیریت با روش‌ها و چگونگي پرورش مدیران آشنا مي‌سازد.

اين همايش فرصتي فراهم مي‌کند که علاوه بر جنبه تئوريک مباحث با تجربه‌هاي عيني رهبراني که در همين فضاي غبارآلود و با همين تنگناها توانسته‌اند سازمان خود را به اوج برسانند (نه تنها با پرورش خود، ‌بلکه با پرورش دادن مدیرانی شايسته براي همکاري در پيشبرد سازمان و براي تفويض جانشيني خود)، ‌آشنا شويم و توشه خود برگيريم.

اطلاعات بیشتر درباره همایش، از طریق ادرس وبسایت www.imtd.ir  در دسترس خواهد بود.

 

آدرس وبسایت به این لینک شود:

http://bit.ly/2L7VhLe