دستگیری بیش از ۲۴۰ نفر از عوامل اصلی اغتشاشات در کرمانشاه

گروه حوادث الف،   3980910044 ۰ نظر، ۰ در صف انتشار و ۲ تکراری یا غیرقابل انتشار

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: تاکنون بیش از ۲۴۰ نفر از عوامل و سردسته‌های ایجاد اغتشاش و آشوب که عمدتا از سوی دشمنان انقلاب و گروهک‌های تروریستی حمایت می‌شدند در استان کرمانشاه توسط پلیس دستگیر شده‌اند.

به گزارش فارس، سردار علی‌اکبر جاویدان صبح امروز در جمع اصحاب رسانه، اظهار داشت: پس از ایجاد اغتشاش و ناامنی در برخی شهرهای استان، شناسایی سردسته‌های اغتشاشگران به صورت جدی در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: در همین راستا، ماموران پلیس امنیت عمومی موفق شدند با گسترش چتر اطلاعاتی خود چهار نفر دیگر از این افراد را در عملیاتی گسترده  و پس از هماهنگی با مقام قضائی دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با بیان اینکه سه تن از افراد دستگیر شده در شهر جوانرود و یک تن هم در کرمانشاه اقدام به ایجاد آشوب و ناامنی کرده بودند، تصریح کرد: آشوبگران جوانرود بین 17 تا 27 سال و آشوبگر دستگیر شده شهر کرمانشاه نیز 32 سال سن دارند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه، شرارت، تحریک مردم به ایجاد آشوب و اغتشاش، تخریب اموال عمومی و وارد آوردن خسارت به اماکن دولتی، شکستن شیشه خودروهای امدادی و شخصی مردم و حمله به ماموران پلیس و نیروهای بسیجی را از جمله جرایم این افراد ذکر کرد.

وی یادآوری شد: تاکنون بالغ بر 240 نفر از عوامل و سردسته‌های ایجاد اغتشاش و آشوب که عمدتا از سوی دشمنان انقلاب و گروهک‌های تروریستی حمایت می‌شدند در استان کرمانشاه توسط پلیس دستگیر شده‌اند.

سردار جاویدان در پایان و با بیان اینکه برخی‌ها با سوء‌استفاده از مطالبه‌گری عامه مردم و تحت تاثیرات جو رسانه‌ای دشمنان نظام و انقلاب، دست به اقداماتی زدند که در شان کشور و نظام جمهوری اسلامی نبود، خاطرنشان کرد: پلیس نیز بنابر وظیفه ذاتی خود مقتدرانه با عوامل آشوب و ناامنی برخورد می‌کند.