کارگردان فیلم جوکر: قانع کردن بازیگر نقشِ جوکر، کار بسیار سختی بود

گروه فرهنگی الف،   3980905083

تاد فیلیپس و خواکین فینیکس به دلیل فیلم جوکر، به کارگردان و بازیگر محبوبی در جهان تبدیل شده اند. با این حال، تاد فیلیپس کارگردان فیلم جوکر به تازگی فاش کرده قانع کردن خواکین فینیکس برای ایفای نقشِ جوکر، کار بسیار سختی بوده و وی برای پذیرش این نقش مقاومت کرده است.

کارگردان فیلم جوکر: قانع کردن بازیگر نقشِ جوکر، کار بسیار سختی بود

به گزارش الف، خواکین فینیکس پیش از این نیز بارها پیشنهادهای کارگردان های شناخته شده برای ایفای نقشِ شخصیت های کتاب های کمیک را رد کرده و از بی علاقگی خود جهت ایفای نقش های اینچنینی خبر داده بود. فونیکس پیشتر با پیشنهادهایی برای ایفای نقشِ "دکتر استرنج" و حتی "بتمن" مواجه شده بود که هر دویِ آن ها را رد کرد.

از این رو، تاد فیلیپس ماه ها به بحث و گفتگو با خواکین فینیکس پرداخته تا وی را مجاب به پذیرش نقش جوکر کند. جالب آنکه یکی از شروط اصلی فیلیپس برای ساخت فیلم جوکر که به اطلاع کمپانی برادران وارنر (تهیه کننده فیلم) نیز رسیده است این بوده که حتما خواکین فونیکس در نقش جوکر ظاهر شود. فیلیپس همچنین فاش کرده که حدودا 1 سال زمان برده تا وی کمپانی برادران وارنر را نیز قانع کند تا تهیه کنندگی فیلم را بر عهده گیرد.

خواکین فینیکس پس از موفقیت چشمگیر فیلم جوکر گفته است که حاضر است بار دیگر در نقش جوکر حاضر شود و هنوز چیزهای زیادی برای وی وجود دارد تا در قالب نقش جوکر آن ها را استخراج کرده و بروز دهد. تاکنون گمانه زنی هایی در مورد ساخت قسمت بعدی جوکر به گوش رسیده است با این حال هیچ کدام از آن ها به تایید نرسیده اند. یکی از دلایل این امر نیز این است که تاد فیلیپس کارگردان فیلم جوکر، علاقه ای به ساخت قسمت های بعدی برای یک فیلم ندارد.

فیلم جوکر نخستین فیلم با درجه R (فیلم های خشن) است که توانسته بیش از 1 میلیارد دلار فروش جهانی داشته باشد.