بدون مشاوره تخصصی بلیط سفر و هتل ررزو نکنید

گزارش بازرگانی،   3980903056

برای افرادی که قصد سفر به اقصی نقاط ایران و جهان را دارند، دریافت خدمات مشاوره سفر یک نیاز جدی است. به این نیاز در گذشته از سوی برخی آژانس‌های مسافرتی کم و بیش پاسخ داده شد؛ اما تضمینی برای تخصصی و کاربردی بودن این خدمات وجود نداشت. اما امروز بازیگران اصلی حوزه گردشگری و ارائه دهندگان خدمات آنلاین گردشگری ایران علاوه بر تسهیل روند خرید بلیط سفر، تورهای مسافرتی و رزرو هتل در سراسر دنیا با ارائه خدمات آنلاین مشاوره تخصصی سفر به کاربران خود این نیاز را مرتفع کردند.

علی بابا که رتبه یک فروش آنلاین بلیط (هواپیما، قطار، اتوبوس) سفر را در کشور در اختیار دارد، علاوه بر ارائه خدمات باکیفیت گردشگری، خدمات آنلاین مشاوره تخصصی سفر را هم به کاربرانش ارائه می‌دهد. کاربرانی که قصد خرید انواع خدمات سفر اعم از بلیط هوایپما، اتوبوس، بلیط قطار  یا تور مسافرتی و رزرو هتل را از علی بابا دارند، به‌راحتی می‌توانند پس از بررسی محصول مورد نظر از مشاوره تخصصی کارشناسان علی بابا به‌صورت آنلاین استفاده و سپس اقدام به تهیه بلیط سفر، تور مسافرتی یا رزرو هتل کنند. به این ترتیب علی بابا علاوه بر ارائه خدمات باکیفیت گردشگری به نوعی نقش هدایت مسافران برای انتخاب بهترین محصول در حوزه سفر را ایفا می‌کند.

ارائه خدمات پشتیبانی 24 ساعته در 7 روز هفته، امکان استرداد هزینه بلیط سفر یا رزرو هتل و... از دیگر امکاناتی است که علی بابا برای کاربرانش فراهم کرده است./

پایان