لغو سخنرانی حسن عباسی در مجتمع دانشگاهی ولیعصر

گروه سیاسی الف،   3980902142

مراسم «یادوراه دانشجویی سفیر گمنام» که قرار بود با سخنرانی حسن عباسی و نادر طالب‌زاده در واحد تهران جنوب دانشگاه آزاد برگزار شود، لغو شد.

به گزارش فارس، مراسم « یادوراه دانشجویی سفیر گمنام»که قرار بود به مناسبت بزرگداشت شهیدمحمد رحیم‌ آقایی‌پور و با سخنرانی حسن عباسی و نادر طالب زاده در مجتمع دانشگاهی ولیعصر(عج) ( دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب) برگزار شود، لغو شد.

بنابراین گزارش این مراسم قرار بود از سوی کانون تصمیم و اقدام برگزار شود که بنابر اعلام برگزار کنندگان علیرغم هماهنگی‌های صورت گرفته، این مراسم قبل از برگزاری از سوی مسئولان دانشگاه لغو شد.

کانون تصمیم و اقدام مجتمع دانشگاهی ولیعصر در واکنش به این اقدام طی نامه‌ای اعلام کرد:

در پی اقدام تأمل برانگیز مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب برای لغو سخنرانی استاد نادر طالب‌زاده و دکتر حسن عباسی در مراسم بزرگداشت شهید مظلوم محمدرحیم آقایی پور و اقدام سخیف نسبت به پایین آوردن پوستر مربوط به عکس شهید آقایی‌پور از تابلوهای اعلانات،کانون دانشجویی تصمیم و اقدام و دانشجویان عدالتخواه و حقمدار دانشگاه این اقدام توهین آمیز به جایگاه رفیع شهادت و صف‌بندی فشل و عاجزانه مسئولین نامبرده را در موقعیت حساسی که نیاز به روشنگری احساس می‌شود، محکوم می‌کند و برای یکایک دانشجویان پیرو راه شهدا و انقلاب اسلامی کمال دلجویی و وعده نصرت را خواهان است.