سخنگوی مجمع نیروهای خط امام: در قالب شورای هماهنگی اصلاحات در انتخابات شرکت می‌کنیم

گروه سیاسی الف،   3980807022 ۳ نظر، ۰ در صف انتشار و ۲ تکراری یا غیرقابل انتشار

حمید قزوینی با توجه به اختلاف نظراتی که درباره سازوکار حاکم بر شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان با گردانندگان این شورا داریم، فعالیت‌های انتخاباتی مجمع در قالب شورای هماهنگی جبهه اصلاحات خواهد بود.

سخنگوی مجمع نیروهای خط امام: در قالب شورای هماهنگی اصلاحات در انتخابات شرکت می‌کنیم

حمید قزوینی سخنگوی مجمع نیروهای خط امام (ره) در گفت‌وگو با تسنیم، با اشاره به آخرین نحوه تعامل تشکل متبوعش با نهادهای بالادستی اصلاح‌طلب برای انتخابات آتی مجلس گفت: با توجه به اختلاف نظراتی که درباره سازوکار حاکم بر شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان با گردانندگان این شورا داریم، طبعا در جلسات این شورا شرکت نمی‌کنیم. 

وی افزود: با این حال همکاری مجمع نیروهای خط امام با شورای هماهنگی جبهه اصلاحات ادامه دارد و این شورا نیز همانند دیگر مجموعه‌های سیاسی مشورت‌ها، گفت‌وگوها و رایزنی‌های خود را در ارتباط با مسائل سیاسی و انتخاباتی ادامه می‌دهد، اما با توجه به اینکه اخبار رسمی این جلسات باید از سوی هیئت رئیسه شورای هماهنگی رسانه‌ای شود بنده امکان بیان جزئیات این جلسات را ندارم. 

سخنگوی مجمع نیروهای خط امام درباره کیفیت حضور این تشکل در انتخابات آتی مجلس گفت:  مجمع یک تشکیلات سیاسی مستقل است و اگر به این  نتیجه برسیم که باید به شکل مستقل وارد عرصه رقابت‌های انتخاباتی شویم، این کار را انجام می‌دهیم اما ممکن است به این جمع‌بندی برسیم که در مسیر حضور در رقابت‌ها با دیگر مجموعه‌های اصلاح‌طلبان تعامل کنیم که در آن صورت روند فعالیت‌ها متفاوت خواهد بود. در هر حال با توجه به اینکه مجموعه ما خود را در قالب شورای هماهنگی جبهه اصلاحات تعریف کرده، طبعا ترجیح ما این است که تعامل‌مان با مجموعه جریان اصلاحات باشد.