بارش شدید باران در محورهای شرقی استان تهران

گروه جهان الف،   3980728130

جانشین فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران گفت: هم اکنون در محورهای شرق استان تهران شاهد بارش باران هستیم و این بارش ها باعث لغزندگی سطح جاده ها شده است.

علی سلیمانی جانشین فرمانده پلیس‌راه ویژه شرق استان تهران دقایقی پیش در گفت‌وگو با فارس در پردیس در خصوص وضعیت ترافیکی محورهای مواصلاتی هراز، فیروزکوه، امام رضا(ع) و بزرگراه حرم به حرم، اظهار کرد: هم‌اکنون تردد انواع وسایل نقلیه در دو مسیر رفت‌وبرگشت محور هراز، روان و عادی در جریان است اما بارش نزولات آسمانی باعث لغزندگی محورها شده است.

وی با بیان اینکه هم‌وطنان باید در مسیرهای کوهستانی رعایت سرعت مطمئنه سرلوحه رانندگی هم‌وطنان قرار بدهند، گفت: تردد انواع وسایل نقلیه از شمال به جنوب و جنوب به شمال محور فیروزکوه روان و عادی است و در این محور نیز شاهد بارش نزولات آسمانی هستیم.

سلیمانی با بیان اینکه حادثه خاصی در محورهای مواصلاتی شرق استان رخ نداده، بیان کرد: آمدوشد انواع وسایل نقلیه از امام رضا (ع) و بزرگراه حرم به حرم روان و عادی است و مشکل خاصی در خصوص تردد خودروها از این محورها نداریم.

جانشین فرمانده پلیس‌های ویژه شرق استان تهران تأکید کرد: بارش باران در سطح محورهای مواصلاتی شرق استان به‌خصوص در ارتفاعات بسیار زیاد و باعث لغزندگی سطح محورها شده است و هم‌وطنان باید در چنین شرایطی با رعایت سرعت مطمئنه، عدم ارتکاب به تخلفات حادثه‌ساز، مانند به‌سرعت و سبقت، انحراف به چپ و... را در سرلوحه رانندگی خود قرار داده تا سفری ایمن و بدون خطر را برای خود و دیگر هم‌وطنانمان رقم بزنند.