هدیه استاد حکیمی به جوانان عاشورایی

بخش فرهنگی الف،   3980728023 ۱ نظر، ۰ در صف انتشار و ۰ تکراری یا غیرقابل انتشار

عاشورای سال ۸۷ شمسی مصادف شد با جنگ ۲۲ روزه رژیم صهیونیستی علیه غزه و کشتار بی‌امان مردم مظلوم آن. در همان ایام علامه محمدرضا حکیمی دست به قلم شدند و کتاب "عاشورا-غزه" را تالیف کردند

 هدیه استاد حکیمی به جوانان عاشورایی

عاشورای سال ۸۷ شمسی مصادف شد با جنگ ۲۲ روزه رژیم صهیونیستی علیه غزه و کشتار بی‌امان مردم مظلوم آن. در همان ایام علامه محمدرضا حکیمی دست به قلم شدند و کتاب "عاشورا-غزه" را تالیف کردند. کتابی درباره عاشورا و آرمان‌های نهضت‌های رهایی‌بخش و آزادی‌طلب. و اکنون پس از یک دهه با اشاره استاد این کتاب باز نشر گردیده است تا مبادا در بین روزمرگی‌ها آرمان عاشورا-غزه به حاشیه رانده شود. 
عاشورا، از بنیاد ادامه جریان انبیایی تاریخ است، که این جریان در قرآن کریم چنین معرفی شده است: "اُعبُدُوا الله... فَافوا الکِیلَ و المیزان... >>> خدا پرست باشید... و عدالت گستر..." این، فراخوانِ بزرگِ پیامبران است، در طول تاریخ، در برابر مشرکان و عدالت گریزان.

می‌توانید برای دریافت رایگان این کتاب بصورت عمده برای پخش در هیئت‌ها و اجتماعات با شماره ۰۹۳۵۵۳۹۶۰۷۶ تماس بگیرید تا برایتان ارسال شود. در غیر این صورت می‌توانید این کتاب را از محل‌های زیر هدیه بگیرید:
تهران، خ‌ انقلاب، بین فخر رازی و دانشگاه، کتابفروشی کیهان
مشهد، چهارراه گلستان، بازار گلستان کتاب، کافه کتاب آفتاب