توضیح فرمانده ارتش درباره رزمایش غیرمترقبه نزاجا: برگزاری رزمایش شب گذشته ابلاغ شد

گروه سیاسی الف،   3980717065

فرمانده کل ارتش علل برگزاری و ویژگی‌های رزمایش غیر مترقبه نیروی زمینی ارتش را تشریح کرد و گفت: نیمه شب گذشته این ماموریت به یگان‌ها ابلاغ شد و آن‌ها بلافاصله وارد منطقه رزمایش شدند و برنامه‌های خوبی در حال اجرا است.

توضیح فرمانده ارتش درباره رزمایش غیرمترقبه نزاجا: برگزاری رزمایش شب گذشته ابلاغ شد

به گزارش فارس، سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در تشریح علل برگزاری رزمایش غیرمترقبه نیروی زمینی و ویژگی‌های آن، اظهار داشت: بعد از تغییر ماهیت یگان‌های نیروی زمینی ارتش به یگان‌های متحرک هجومی و تشکیل یگان‌های واکنش سریع، سازماندهی، تجهیز و آموزش این یگان‌ها بر مبنای این اهداف جدید آغاز شد و لازم بود در یک شرایط غیرمترقبه و بدون پیشبینی قبلی آزمونی بگیریم و ببینیم این یگان‌ها در چه حد از آمادگی رزمی و تحرک هستند.

وی افزود: مراحل این رزمایش هم‌اکنون ادامه دارد و خوشبختانه آزمون بسیار خوبی تاکنون بوده و یگان‌ها نیز از نظر سرعت عمل، تحرک و هجوم به اهداف تعیین شده نمره خوبی را دریافت کردند که باعث امیدواری است و امیدواریم به آنچه ستاد کل نیروهای مسلح برای این رزمایش ترسیم کرده، دست پیدا کنیم.

** برگزاری رزمایش نیمه شب گذشته به یگان‌ها ابلاغ شد

فرمانده کل ارتش با اشاره به ماموریت غیر مترقبه یگان‌های منطقه شمال غرب گفت: نیمه شب گذشته این ماموریت به یگان‌ها ابلاغ شد و آن‌ها بلافاصله وارد منطقه رزمایش شدند و برنامه‌های خوبی در حال اجرا است.

امیر موسوی درباره پیام این رزمایش خاطرنشان کرد: این رزمایش برای ملت بزرگ ایران پیام خوبی است که سربازان و فرزندان آنها برای اجرای ماموریت‌های خود برای مقابله با هرگونه تحرک احتمالی دشمن، کاملا آماده هستند.

وی تاکید کرد: یگان‌های ارتش در اوج آمادگی قرار دارند و هرنوع ماموریتی که به آنها ابلاغ شود، در سریع ترین زمان ممکن آن را انجام خواهند داد.

فرمانده کل ارتش افزود: پیام رزمایش برای دشمنان این است که اگر دارای محاسبات غلطی شوند، بدانند که فرزندان این آب و خاک آماده هستند در هر مکان و زمانی لازم باشد با قدرت هرچه تمام‌تر ایستادگی ‌کنند.

** برای هر سطحی از تهدید آماده‌ایم

امیر سرلشکر موسوی با اشاره به اینکه با اشراف اطلاعاتی کار می‌کنیم، خاطرنشان کرد:  برای هر سطحی از تهدید که دشمن طراحی کرده باشد، آماده‌ایم و مقابله می‌کنیم.

وی آمادگی یگان های ارتش را بسیار مطلوب ارزیابی کرد و گفت: ما برای دفاع از آرمان‌های نظام، انقلاب، کشور و دفاع از مرز و بوم ایران اسلامی آمادگی کامل داریم.

** رزمایش غیرمترقبه نیروی زمینی ارتش از صبح امروز در منطقه عمومی ارومیه و با شعار «یک هدف یک گلوله» با حضور یگان های واکنش سریع، متحرک هجومی و با پشتیبانی بالگرد های هوانیروز آغاز شد.