اولین اپلیکیشن بین المللی پلیس ایران رونمایی شد

گروه اجتماعی الف،   3980716168

رئیس پلیس بین الملل ناجا از رونمایی از اولین اپلیکیشن بین المللی پلیس ایران خبر داد و گفت: این اپلیکیشن با رویکرد اطلاع رسانی در امور بین الملل ناجا راه اندازی شده است.

به گزارش مهر، سردار هادی شیرزاد در حاشیه مراسم رونمایی از اولین اپلیکیشن بین المللی پلیس ایران، که امروز در سالن ولایت برگزار شد با بیان اینکه نیروی انتظامی در حوزه هوشمندسازی پلیس، گام های خوبی برداشته است، اظهار داشت: به حول و قوه الهی و با ظرفیت‌ های خوب موجود در فناوری و اطلاعات ناجا، با تکمیل این پروژه موجبات رضایتمندی بیشتر مردم را فراهم می کنیم.

وی با بیان اینکه پلیس هوشمند، نیاز به ابزاری با سرعت بالا، دقت کافی و مطمئن دارد، ادامه داد: این اپلیکیشن با رویکرد اطلاع رسانی در امور بین الملل ناجا راه اندازی شده همچنین ایرانیان مقیم در خارج از کشور با استفاده از این اپلیکیشن می توانند از نحوه چگونگی خدمات استعلامی عدم سوء پیشینه بین المللی، دفاتر پلیس+۱۰، سازمان وظیفه عمومی، تایید گواهینامه های رانندگی و خدمات اعتبار گذرنامه و روادید مطلع شوند.

رئیس پلیس بین الملل ناجا در خاتمه تاکید کرد: استفاده از امکانات جدید و روزآمد در خدمات پلیس، یک عنصر اصلی در هوشمند سازی پلیس است.