چگونه بهترین وکیل اصفهان را انتخاب کنیم

گزارش بازرگانی،   3980715054
چگونه بهترین وکیل اصفهان را انتخاب کنیم

این روز ها افراد بسیاری به دلایل مختلفی درگیر پرونده های قضایی و امور دادگاه ها هستند که برای انجام امور خود از قوانین حقوقی اطلاعی ندارند و توانایی دفاع از حق خود را نخواهند داشت به همین دلیل حضور یک وکیل می تواند تاثیرگذار باشد. وکیل به شخصی گفته می شود که برای انجام کاری نایب و نماینده شخص دیگری است و با عقد وکالت اختیار انجام امور حقوقی و حقیقی شخص را برعهده میگیرد.  

در حال حاضر شغل وکالت نیز مثل خیلی از شغل های دیگر در جامعه شغلی کاملا تخصصی محسوب می شود. تخصصی هر وکیل در انجام امور حقوقی متفاوت است ، برخی از وکلا در موضوعات حقوقی ملک و املاک تخصص دارند و برخی در امور حقوقی و دعاوی خانواده و یا دیگر موضوعات متخصص هستند. هر وکیل پس از فارغ التحصیلی با توجه به رشته تحصیلی خود و نیاز بازار کار و عوامل دیگر در یکی از زمینه های تخصصی حقوقی مشغول فعالیت خواهد شد. 

موسسه حقوقی حامد امیری در طی سال ها فعالیت تخصصی در زمینه های مختلف حقوقی با بهره گیری از وکیل پایه 1 در اصفهان با تخصص و مهارت کافی در امور حقوقی میزان قابل توجهی از رضایت افراد و موکلین را کسب نموده است. در موسسه حقوقی حامد امیری علاوه بر مشاوره حضوری برای افرادی هم که به مشاوره غیرحضوری نیاز دارند با استفاده از امکاناتی همچون مشاور حقوقی آنلاین و مشاوره تلفنی می توانند از خدمات موسسه بهره مند شوند .

در ادامه مقاله اطلاعات کاملی در مورد وظایف وکیل ، دانش و مهارت مورد نیاز یک وکیل و تعریف وکیل دادگستری برای کمک به شما در انتخاب وکیل مناسب ارائه خواهیم داد.

 

دانش‌ مورد نیاز برای وکالت

الف) مهارت عالی در سخنگویی و نوشتن متن جهت تنظیم متن دفاعیه و قرائت آن در محکمه.

ب) توانایی تحلیل مقدار زیادی از اطلاعات.

پ) دقت به جزئیات، زیرا که ریزترین موضوع می تواند بر روند پرونده اثر بگذارد و بی توجهی به آن آثار غیر قابل جبرانی به همراه داشته باشد.

ت) توانایی توضیح مسائل قانونی برای افراد غیر کارشناس به صورت خوب و واضح.

ث) اعتماد به نفس بالا به منظور دفاع کلی از موکل در صحن محکمه.

ج)  توانایی راضی کردن دیگران.

چ) توانایی تحمل فشار کاری زیاد و انجام چندین کار به طور همزمان.

ح) درایت و همدلی با موکل خود به منظور فراهم نمودن  اعتماد به نفس و آرامش در او در جهت پیشبرد بهتر پرونده.

خ) جسارت و شهامت.

د) راز داری، چون وکلا اطلاعات  خاص موکلان خویش را به منظور دفاع بهتر از پرونده کسب می کنند، می بایست برای موکلان خویش رازدار خوبی باشند.

ذ) آشنایی با مسائل مالی و اعداد و ارقام.

ر) آشنایی نسبی با علوم جامعه‌ شناسی،روانشناسی، انسان شناسی و علوم فلسفه، زیرا حقوق با این علوم رابطه نزدیکی دارد و برای موفق شدن در ایـن شغل می بایست با آنها آشنا بود.

 

زمانی که وکیل در انجام امور خود مسبب خسارتی برای موکل شده باشد ، مسئول خواهد بود و باید خسارت پرداخت کند. وكیل باید در انجام امور و اقدامات خود مصلحت موكل را به طور کامل رعایت نماید و از اختیارات داده شده به وی تجاوز نكند. در صورتی که در وکالت چند وکیل وجود داشته باشد ، هیچ یک نمی توانند بدون دیگری و یا دیگران در امور دخالت نمایند و اگر وكیل وكالت در توكیل نداشته باشد نمی تواند انجام امری را به دیگری واگذار كند.

 

وکیل پایه یک دادگستری کیست؟

وکیل پایه یک دادگستری به شخصی گفته می شود که پس از اتمام تحصیلات خود در مقطع لیسانس یا بالاتر در رشته حقوق یا فقه و مبانی حقوق اسلامی نسبت به شرکت در آزمون کانون وکلای دادگستری که هر سال برگزار می‌شود اقدام نماید و معدلی بالا در رقابتی سنگین از بین رقبای بسیار زیاد در این زمینه کسب کرده و به عنوان کارآموز وکالت پذیرفته شود.

با توجه به موارد ذکر شده و توجه به این که افراد بسیاری در زمینه وکالت فعالیت می کنند انتخاب وکیل به مراتب سخت تر خواهد شد. خیلی از افراد با توجه به مسائل حقوقی خود به دنبال وکیل خبره در اصفهان و یا در هر شهر دیگری هستند. این افراد باید با توجه به نوع تقاضای خود درصدد شناخت و پیدا کردن وکیل دادگستری اصفهان جهت راهنمایی و مشاوره های اولیه تا رفع مشکلات شان باشند.

انتخاب بهترین وکیل در اصفهان و یا هر نقطه ای از کشور مستلزم تلاش و تحقیق موشکافانه است. تا با خیالت راحت و بدون نگرانی با تکیه بر دانش وکیلی متخصص به امور شما رسیدگی شود. اگر در شهر اصفهان و یا هر جایی از کشور که زندگی می کنید و برای امور مالی ،اداری ، تجاری یا امور مشخص خود به دنبال موسسه حقوقی در اصفهان هستید موسسه حقوقی حامد امیری با ارائه خدمات تخصصی وکالت در تمامی امور حقوقی بهترین گزینه برای عقد وکالتی مطمئن است. وکیل پایه یک دادگستری موسسه حامد امیری ، آماده حضور در کلیه محاکم قضایی جهت انجام امور وکالتی می باشد.