ترافیک سنگین در جاده چالوس

گروه اجتماعی الف،   3980711115

‌مسؤول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها با اشاره به بروز ترافیک سنگین در مسیر جنوب به شمال محور چالوس، گفت: در حال حاضر ‌ترافیک در آزادراه قزوین-رشت و مسیر جنوب به شمال محور هراز، نیمه‌سنگین است.

فارس: ‌مسؤول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها با اشاره به بروز ترافیک سنگین در مسیر جنوب به شمال محور چالوس، گفت: در حال حاضر ‌ترافیک در آزادراه قزوین-رشت و مسیر جنوب به شمال محور هراز، نیمه‌سنگین است.

ایمان محرابی‌نیا در تشریح آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌ها اظهار داشت: در حال حاضر در اغلب محورهای مواصلاتی کشور ترافیک روان و بیشتر جاده‌های کشور باز است. ‌مسؤول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها اظهار داشت: در حال حاضر 2234 دستگاه تردد شمار و 794 دستگاه دوربین نظارت تصویری تردد، ترافیک و آخرین وضعیت جاده‌ها را رصد می‌کنند.

وی گفت‌: طبق اطلاعات دوربین‌‌های نظارت تصویری در حال حاضر ترافیک سنگین در مسیر جنوب به شمال محور چالوس در برخی مقاطع نظیر حدفاصل آدران تا سد امیرکبیر و ‌آسارا مشاهده می‌شود.

محرابی‌نیا با اشاره به بروز ‌ترافیک نیمه سنگین در آزادراه قزوین-رشت مقاطع امامزاده هاشم و رودبار، گفت: هم‌اکنون‌ ترافیک در مسیر جنوب به شمال محور هراز در مقاطع بایجان، گزنک و شاهان‌دشت نیمه‌سنگین است.

‌مسؤول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها همچنین به بروز ترافیک سنگین در آزادراه تهران-پردیس محدوده جاجرود و آزادراه کرج-قزوین محدوده ساسانی اشاره کرد و افزود: در حال حاضر طبق اطلاعات دوربین‌های نظارت تصویری تردد در مسیر رفت و برگشت محور فیروزکوه روان است.

وی بیان کرد: هم‌اکنون ترافیک در آزادراه قزوین-کرج مقاطع ساسانی و پایانه کلانتری نیمه‌سنگین است.

‌مسؤول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها یادآور شد: در هیچ‌یک از ‌محورهای شمالی مداخلات جوی گزارش نشده است.