عنوان بهترین نمایشگر گوشی به آیفون۱۱ پرو رسید

مهتاب جهاندار، گروه فناوری الف،   3980710042

اپل در مراسمی که از گوشی هوشمند جدید خود یعنی آیفون ۱۱ پرو پرده‌برداری کرد، اذعان داشت که نمایشگر Super Retina XDR این دستگاه، بهترین نمایشگری است که تا کنون ساخته و تولید کرده‌اند. حال بعد از عرضه آیفون ۱۱، دیسپلی‌میت با بررسی‌هایی که انجام داده است مهر تاییدی زده بر حرف‌های شرکت اپل و ادعاهای این کمپانی‌ را کاملا واقعی دانسته است.

عنوان بهترین نمایشگر گوشی به آیفون۱۱ پرو رسید

به گزارش الف، طبق تست‌های انجام شده توسط این وب‌سایت آیفون ۱۱ پرو در زمینه صفحه‌نمایش بهترین رتبه را از آن خود کرده و با کسب امتیاز A++ در جایگاه اول قرار گرفته است.

کارشناسان دیسپلی‌میت دریافتند که این نمایشگر زیبای Super Retine XDR که برای تولید آیفون ۱۱ پرو از آن استفاده شده است؛ دارای دو حالت روشنایی می‌باشد که در حالت‌های مختلف بسیار کاربردی و مفید خواهند بود. توسط این ویژگی‌ این گوشی هوشمند قادر می‌باشد تا روشنایی لازم برای عکسبرداری زیر نور خورشید را فراهم کرده و فضایی ایده آل برای عکاس و کاربر را با بالا بردن نور تا ۸۰۰ نیت خلق کند.

همچنین برای اینکه بتواند تصاویر با فضای دینامیکی بسیار بالا را پخش کند، روشنایی را تا ۱۲۰۰ ‌نیت بالا برده تا استفاده‌کننده به راحتی قادر باشد به تماشای این تصاویر‌ بنشیند. کارشناسان این سایت آنقدر این نمایشگر را فوق‌العاده و زیبا می‌دانند که آن را با صفحه‌نمایش لوکس Pro Display XDR مقایسه می‌کنند.

کسب مقام اول از نظر کیفیت نمایشگر در وب‌سایت ذکر شده توسط آیفون ۱۱ پرو کار ساده‌ای برای اپل نبوده و باید امتحان‌های زیادی را پس‌ داد تا بتوان چنین امتیازی دریافت‌ کرد. دقت رنگ مطلق (JNCD 9.0)،‌ کمترین انحراف در دقت رنگ (0.3 JNDC)، بالاترین نسبت کنتراست تصویر، بالاترین میزان روشنایی HDR ۱۲۹۰ نیت و پایین‌ترین نرخ انعکاس صفحه‌نمایش ۴.۵ درصد را دلایل منطقی و درستی دانسته‌اند برای اینکه آیفون ۱۱ پرو را به عنوان بهترین نمایشگر انتخاب کنند.

همچنین شایان ذکر است که پرچمدار سال گذشته شرکت اپل یعنی آیفون XS نیز توانسته بود مقام اول را از نظر کیفیت نمایشگر در وب‌سایت دیسپلی‌میت دریافت کند.