دستگیری سارق ارزهای گردشگر چینی در کاشان

گروه اجتماعی الف،   3980707211

فرمانده انتظامی استان اصفهان از دستگیری سارق ارزهای یک گردشگر چینی معادل 1 میلیارد و 400 میلیون ریال و بازگرداندن آن ها به وی در کمتر از 12 ساعت توسط ماموران پلیس آگاهی شهرستان کاشان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار مهدی معصوم‌بیگی اظهار داشت: در پی شکایت یک گردشگر چینی به پلیس آگاهی شهرستان کاشان مبنی بر سرقت 11 هزار یورو  معادل 1 میلیارد و400 میلیون ریال از وی توسط راننده یک دستگاه خودرو سواری، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان این پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان اصفهان افزود: کارآگاهان پس از انجام تحقیقات از این گردشگر مشخصات سارق را دریافت کرده و با یک کار علمی و تخصصی ویژه موفق شدند وی را در کمتر از 12 ساعت شناسایی و دستگیر کنند.

وی با بیان اینکه فرد سارق، راننده شخصی گردشگر خارجی بود گفت: در بازرسی از مخفیگاه متهم تمامی وجوه نقد سرقتی کشف و به  مالباخته بازگردانده شد.

معصوم‌بیگی  با اشاره به تحویل متهم به مراجع قضائی گفت: گردشگر خارجی هنگام تحویل وجوه مسروقه  در خصوص رسیدگی سریع  به پرونده وی و دستگیری سارق وجوهش در کمترین زمان ممکن از نیروی انتظامی قدردانی کرد.