9 مصدوم در نزاع دسته جمعی فیروزه

گروه جهان الف،   3980701170

جانشین فرماندهی انتظامی خراسان رضوی گفت: در پی نزاع دسته جمعی در فیروزه 8 تن از اهالی روستا و یکی از ماموران انتظامی مصدوم شدند که بلافاصله به بیمارستان نیشابور اعزام شدند.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، ابراهیم قربانزاده گفت: بعد از ظهر روز گذشته اطلاعاتی درباره تشدید اختلاف‌های بین اعضای یک شرکت تعاونی در روستای معدن شهرستان فیروزه به فوریت‌های پلیسی 110 اعلام شد و با توجه به حساسیت موضوع هماهنگی‌های لازم برای حضور سریع ماموران انتظامی در محل به‌عمل آمد.

جانشین فرماندهی انتظامی خراسان رضوی افزود: در حالی که پلیس ساعت 16 خود را به‌محل رسانده بود و با توجه به‌شدت گرفتن اختلافات و خشم و هیجانات منفی افراد، متأسفانه چند تن از طرفین درگیری با اسلحه شکاری از روی پشت بام  ساختمانی به سمت اهالی روستا و نزاع‌کنندگان تیراندازی کردند.

وی اظهار کرد: با اقدام سریع و تیراندازی هوایی ماموران انتظامی شهرستان فیروزه، پلیس به این غائله پایان داد اما 8 تن از اهالی روستا و یکی از ماموران انتظامی مصدوم شده بودند که بلافاصله به بیمارستان شهرستان نیشابور اعزام شدند.

قربانزاده با اشاره به اینکه مصدومان تحت مراقبت‌های درمانی قرار گرفته و خوشبختانه حال آن‌ها مساعد است، گفت: پلیس 30 متهم را در این رابطه دستگیر و با توقیف 8 دستگاه خودرو و 4 دستگاه موتورسیکلت 4 قبضه اسلحه شکاری و یک قبضه اسلحه جنگی کشف کرد.

جانشین فرماندهی انتظامی خراسان رضوی خاطرنشان کرد: با دستور دادستان شهرستان فیروزه رسیدگی به این پرونده آغاز و 13 متهم پرونده روانه زندان شدند و تحقیقات از دیگر متهمان نیز ادامه دارد.