لحظه بالا رفتن دست یزدانی به عنوان قهرمان+فیلم

گروه ورزشی الف،   3980631157 ۱ نظر، ۰ در صف انتشار و ۰ تکراری یا غیرقابل انتشار

تماشاگرانی که برای تماشای دیدار فینال حسن یزدانی به ورزشگاه آمده بودند با فریادهای ایران، ایران خود نماینده کشورمان را تشویق کردند.

به گزارش فارس از قزاقستان، مسابقات فینال و رده بندی چهار وزن سوم و پایانی رقابت های کشتی آزاد قهرمانی جهان و گزینشی المپیک از عصر امروز در سالن باریس شهر نورسلطان قزاقستان آغاز شده است که حسن یزدانی نماینده وزن 86 کیلوگرم کشورمان با پیروزی در دیدار فینال به مدال طلا دست یافت.

* البته حریف یزدانی که پیش از این مصدومیت را برای فرار از عدم رویارویی با قهرمان بلامنازع مسابقات بهانه کرده بود برای اینکه نشان دهد مصدومیتش واقعی است لن لنگان روی تشک حاضر شد و به داور اعلام کرد شرایط حضور در مسابقه را ندارد.

  • در حالی که تماشاگران زیادی بخصوص ایرانیان زیادی به ورزشگاه آمده بودند و مشتاق دیدار فینال یزدانی بودند، اما حریف هندی روی تشک مبارزه حاضر به کشتی گرفتن نشد تا دست یزدانی به عنوان فرد پیروز و برنده مدال طلا بالا برود.
  • تعدادی زیادی از خبرنگاران خارجی حاضر در سالن مسابقات نیز که منتظر تماشای دیدار فینال بودند از این موضوع ابراز تعجب کردند و عنوان کردند حریف هندی از ترس شکست سنگین مقابل یزدانی در فینال عمدا مصدومیت را بهانه کرده است.
    تیم ملی کشتی آزاد کشورمان با کسب یک مدال طلا، یک نقره، 2 برنز و کسب 2 سهمیه المپیک و 91 امتیاز بعد از کشورهای روسیه و قزاقستان بر سکوی سوم جهان ایستاد