قاضی‌زاده: اعتراض علی مطهری برای حضور در تلویزیون منتفی است

گروه سیاسی الف،   3980627217

عضو شورای نظارت بر سازمان صدا و سیما گفت: از آنجایی که مجریان سازمان صداوسیما اظهارنظری درباره علی مطهری در برنامه «سلام صبح بخیر» نداشته اند، عملا درخواست ایشان برای حضور در برنامه و استفاده از وقت منتفی است.

«سیداحسان قاضی‌زاده هاشمی» عضو شورای نظارت بر سازمان صداوسیما در گفت‌وگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس با اشاره به مطلب اخیر علی مطهری در فضای مجازی درخصوص لغو حضورش در برنامه «سلام صبح بخیر» شبکه سه سیما گفت: نام بردن از علی مطهری در این برنامه از سوی عوامل برنامه و مجریان نبوده و شخص دیگری نام ایشان را در برنامه مطرح کرده است، بنابراین آقای مطهری نمی‌تواند درخواستی برای حضور در این برنامه پاسخگویی به آن فرد داشته باشد.

وی اظهارداشت: شخص تنها در صورتی می‌تواند در یک برنامه تلویزیونی حاضر شده و از مطالب مطرح شده علیه خودش دفاع کند و پاسخ بدهد که آن اظهارات را صدا و سیما یا شخص مجری مطرح کرده باشد. البته آن هم در صورتی امکان پذیر است که طبق مصوبه مجمع تشخیص مصلحت نظام در تعریف شرح وظایف شورای نظارت سازمان صدا و سیما، شخص باید ابتدا مطالبه‌اش را در شورای نظارت مطرح کند تا اعضای شورا بعد از بررسی برای حضور یا عدم حضورش در آن برنامه تصمیم‌گیری کنند.