برانکو اخراج شد

گروه ورزشی الف،   3980624009 ۲۲ نظر، ۰ در صف انتشار و ۰ تکراری یا غیرقابل انتشار

سرمربی تیم فوتبال الاهلی عربستان از سمتش کنار گذاشته شد.

برانکو اخراج شد

به گزارش الف، ایوانکوویچ که پس از جدایی از پرسپولیس، هدایت الاهلی عربستان را بر عهده گرفت، طی هفته‌های اخیر نتوانست نتیجه خوبی با این تیم بگیرد. از هفته سوم رقابت‌های لیگ فوتبال عربستان، الاهلی میزبان الوحده بود که شاگردان برانکو با نتیجه دو بر یک شکست خوردند. گل‌های این بازی را نیاکاته در دقایق 8 و 1+45 برای الوحده و سوماه 6+90 برای الاهلی به ثمر رساندند.

الوحده در شرایطی به پیروزی رسید که سرمربی کروات این تیم هم شرایط خوبی برای ادامه کار نداشت و تیمش بدون امتیاز قعرنشین بود. الاهلی با برانکو هم که تحت فشار شدید رسانه‌های عربستانی قرار دارد در دو بازی قبلی خود یک برد و یک تساوی داشت و اولین باخت فصل خود را در لیگ بدست آورد.

شکست مقابل الوحده قعرنشین در لیگ عربستان، خشم هواداران و رؤسای تیم عربستانی را در پی داشت، به حدی که هواداران در جریان بازی به سمت سرمربی سابق پرسپولیس بطری آب پرتاب کردند و شعارهای تندی علیه او سر دادند.

پس از این شکست، در حالی که برانکو برای نشست خبری پس از بازی با الوحده به سالن کنفرانس رفته بود، تلویزیون «الکاس» در خبری فوری اعلام کرد مدیر باشگاه الاهلی دستور به اخراج برانکو ایوانکوویچ از سرمربیگری این تیم داده است.

 

ولید سعید مدیر باشگاه الاهلی در توییتی رسمی، این خبر را رسماً تایید کرد.

 این در شرایطی است که این توییتر پیش از این حضور برانکو در تیم الاهلی را به عنوان یکی از اولین منابع خبری اعلام کرده بود.

همچنین توییتر اخبار الاهلی با انتشار تصویری از برانکو خبر از اخراج وی داده است.