آشنایی با سبک‌ترین لپ‌تاپ ۱۴ اینچی دنیا + تصاویر

مهتاب جهاندار، گروه فناوری الف،   3980623086

شرکت ایسوس که لپ‌تاپ‌های بسیار معروف و پرفروشی دارد اخیرا لپ‌تاپ جدید ۱۴ اینچی خود را با نامAsusPro B9 معرفی کرد.

آشنایی با سبک‌ترین لپ‌تاپ ۱۴ اینچی دنیا + تصاویر

به گزارش الف، این لپ‌تاپ بسیار سبک و خوش اندازه بوده و وزن آن معادل ۸۶۰ گرم می‌باشد که نشان می‌دهد برای اشخاصی که احتیاج دارند لپ‌تاپ خود را همراه داشته باشند و برای کار و سفر به آن نیاز دارند گزینه بسیار مناسبی خواهد بود.

بدنه AsusPro B9  آلومینیومی بوده و با تم رنگی آبی آغشته شده است و از نظر کیفیت بدنه مشابه مدل Asus ZenBook Pro Duo می‌باشد.

برخلاف ظاهر ظریف‌ و شکننده‌ای آن که ۱۴.۹۹ میلی‌متر ضخامت دارد، این لپ‌تاپ استانداردهای لازم را دریافت کرده و از مقاومت بدنه خوبی برخوردار می‌باشد. همچنین به ‌خوبی در کیف‌ها جای گرفته و مشکلی در رفت و آمد به وجود نخواهد آورد.

از نظر سخت‌افزاری ایسوس پرو بی ۹ از پردازنده نسل دهمCore i7  که مدل نامشخصی دار تعذیه می‌کند و حاوی دو حافظه SSD PCIe یک ترابایتی در حالت‌هایRAID 0  یا RAID 1 می‌باشد و از وای‌فای ۶ و درگاه تاندربلت ۳ نیز پشتیبانی خواهد کرد و لپ‌تاپ بسیار مجهزی است.‌ همچنین برای ایمنی کاربر و حفاظت از اطلاعات شخصی از قابلیت حسگر اثر انگشت و نرم‌افزار TPM بهره‌مند است.

اگرچه هنوز از زمان انتشار و قیمت‌گذاری آن خبری در دسترس نیست اما واضح است که شرکت ایسوس ‌می‌خواهد مانند لپ‌تاپ‌های گیمینگش در زمینه کار و بیزینس نیز‌ بازار فروشش را گرم نگه دارد و از رقبای خود قدم‌های بیشتری بردارد.