ترامپ خطاب به شهردار لندن: سرت به کار خودت باشد !

گروه جهان الف،   3980614117 ۱۱ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱ تکراری یا غیرقابل انتشار

دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا با واکنش نسبت به اظهارات «صادق خان»، شهردار لندن، درباره گلف‌ بازی کردنش، نوشت: او یک شهردار وحشتناک است که نباید در کار ما دخالت کند !

ترامپ خطاب به شهردار لندن: سرت به کار خودت باشد !

به گزارش الف دونالد ترامپ در توئیتر خود خطاب به صادق خان نوشت: شهردار بی کفایت لندن، نگران این بود که دیروز خیلی سریع گلف بازی کردم. بسیاری از لهستانی ها ساعت ها ورزش می کنند، یا هفته ها مسافرت می کنند. من یکی از دوره های { بازی گلف } خود را (بسیار ارزان) برگزار می کنم . پرزیدنت اوباما { برای بازی گلف } به هاوایی پرواز می کرد . {صادق} خان بر روی مقابله با {جرائم ناشی از حملات } چاقو متمرکز شود که در لندن کاملا کنترل نشده است. مردم می ترسند حتی در خیابان ها راه بروند. او یک شهردار وحشتناک است که بنباید در کار ما دخالت کند !

 «صادق خان» شهردار لندن، روز یکشنبه از «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهوری آمریکا، به‌ دلیل آن‌که در بحبوحه طوفان دوریان و تهدید چندین ایالت این کشور به بازی گلف پرداخته بود، انتقاد کرد. 

ترامپ پس از آن‌که سفرش به لهستان را به‌خاطر این طوفان لغو کرد، با بالگرد از اقامتگاه کمپ دیوید در سفری چند ساعته به باشگاه گلف شخصی‌اش در ویرجینیا رفت. البته ترامپ چند ساعت بعد به اقامتگاهش بازگشت و مشاورانش او را در جریان آخرین تحولات طوفان گذاشتند.