جریمه 50 هزار تومانی برای پشت ماشین نویسی

گروه جهان الف،   3980610160 ۱ نظر، ۰ در صف انتشار و ۰ تکراری یا غیرقابل انتشار

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان گفت: رانندگانی که اقدام به پشت‌نویسی خودروهای خود کنند، 50 هزار تومان جریمه خواهند شد.

به گزارش فارس، علی اصغر شیرمحمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: در قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی آمده است که نصب هرگونه استیکر و یا برچسب که شعاع دید راننده را کم کند، ممنوع است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان با بیان اینکه در این بند قانونی آمده است که اگر برچسب موجب حواس پرتی رانندگان عبوری شود نیز ممنوع است، اضافه کرد: بر همین اساس در صورتی که چنین مواردی مشاهده شود، مطابق با قانون برخورد می‌شود.

وی با اشاره به اینکه با فرا رسیدن ماه محرم شاهد افزایش پشت نویسی ماشین‌ها و اشعار مناسبتی ماه محرم هستیم، تصریح کرد: البته پلیس راهنمایی و رانندگی در این رابطه برخورد قانونی انجام می‌دهد.

شیرمحمدی گفت: نقاشی و دست نوشته‌هایی که روی شیشه‌ و بدنه خودرو در ایام محرم انجام می‌شود هم ممنوع است، چرا که دید راننده را مختل می‌کند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان افزود: برابر قانون هر خودرویی که اقدام به نصب استیکر و برچسب بر روی بدنه خودرو کند توسط عوامل پلیس اعمال قانون شده و 50 هزار تومان جریمه خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه گل‌مالی خودرو نیز در ماه محرم ممنوع است، گفت: این مورد جزو موارد، تغییر وضعیت خودرو محسوب می‌شود، از همین رو اگر چنین وضعیتی در خودروها مشاهده شود، مدارک راننده ضبط می‌شود.