شعار استقلالی‌ها علیه مدیرعامل پرسپولیس/تشویق ابراهیمی برای آمدن!

گروه ورزشی الف،   3980607156

هواداران تیم فوتبال استقلال در دیدار برابر فولاد علیه مدیرعامل و سرمربی تیم پرسپولیس شعار دادند. آنها همچنین از امید ابراهیمی خواستند به استقلال برگردد.

به گزارش مهر، دیدار دو تیم استقلال تهران و فولاد خوزستان در هفته دوم لیگ نوزدهم از ساعت ۱۹ در ورزشگاه آزادی آغاز شد. حاشیه های قبل از این دیدار را در زیر می‌خوانید:

* جواد نکونام سرمربی حال حاضر فولاد خوزستان و بازیکن پیشین استقلال از سوی طرفداران مورد تشویق قرار گرفت. 

* به دلیل خرابی گیت های ورزشگاه آزادی، تعدادی از هواداران به طور رایگان وارد ورزشگاه شدند.

* علی موسوی و آرش برهانی دو مهاجم پیشین استقلال که برای دیدن بازی به ورزشگاه آمده بودند مورد حمایت هواداران قرار گرفتند. برهانی و موسوی به سوی هواداران رفته و با آنها عکس سلفی گرفتند.

* امید ابراهیمی که این روزها گفته می شود به استقلال خواهد پیوست مورد حمایت هواداران قرار گرفت.

* ورویا غفوری، حسین حسینی و شیخ دیابانه بیشتر از سایر بازیکنان تشویق شدند.

* در یک اقدام عجیب طرفداران استقلال علیه محمدحسن انصاریفرد مدیرعامل باشگاه پرسپولیس و کالدرون سرمربی قرمزپوشان  شعار دادند.

* آندره استراماچونی به شدت از سوی هواداران تشویق شد. وی که به هنگام گرم کردن بازیکنان به داخل زمین آمده بود مقابل تشویق هواداران تعظیم کرد.

* با اینکه استقلال هفته گذشته بازی را به ماشین سازی واگذار کرده بود اما استقبال تماشاگران از دیدار این تیم برابر فولاد خوب بود.

* هاشم بیگ زاده هافبک پیشین استقلال که روز گذشته از دنیای فوتبال خداحافظی کرده بود مورد حمایت هواداران استقلال قرار گرفت.