سیری در ششمین برج بلند مخابراتی جهان

گزارش بازرگانی،   3980529072

اگر بخواهیم یک تور تهران‌گردی داشته باشیم، قطعا یکی از اصلی‌ترین مقاصد گردشکری تهران که باید آن را در لیست بازدید خود قرار دهیم، برج میلاد تهران است. برج میلاد ، در منطقه شمال غربی تهران، بلندترین برج ایران و ششمین برج بلند مخابراتی جهان است. ارتفاع برج میلاد، ۴۳۵ متر است.

در وب سایت نابرو در مورد برج میلاد آمده است که این برج  بیستمین سازه بلند نامتکی (سازه‌هایی بدون نگه‌دارنده‌ای همانند سیم و دکل) است و مقام نخست از نظر وسعت کاربری سازه راس برج با زیربنای ۱۳۰۰۰ متر را دارد.

برج میلاد ۱۲ طبقه دارد و مساحت آن در مجموع ۱۲ هزار متر مربع است که بازدید برای هشت طبقه امکانپذیر بوده و چهار طبقه دیگر برای استفاده‌های فنی، ایمنی، مخابراتی و رسانه‌ای ساخته شده‌اند.

دیدنی‌ها و سرگرمی‌ها در برج میلاد کم نیستند. از موزه شهرداری گرفته  تا موزه مشاهیر،سکوی دید باز، گنبد آسمان، زیپ لاین  و رستوران گردان.

در نوروز ۹۷، یک شهر مشاغل کودکان، تحت عنوان کاربازیا در برج میلاد تهران افتتاح شد تا کودکان ۳ تا ۱۳ ساله بتوانند مشاغل مختلف را در قالب بازی تجربه کنند؛ ایده‌ی جذابی که باعث می‌شود کودکتان نیز از بودن در محیط برج میلاد لذت ببرد، علایق خود را کشف کند، با فرهنگ کار و تلاش آشنا شود و قدرت خلاقیت و کارگروهی را پرورش دهد.

دیدنی‌ها و سرگمی‌های برج میلاد تهران کم نیستند و اگر هنوز فرصت بازدید از آن را نداشته‌اید و حالا یک چنین فرصتی را پیدا کرده‌اید، بهتر است پیش از بازدید به وب سایت نابرو سری بزنید تا با خواندن گزارش‌های مفصل در مورد تمامی برنامه‌ها و دیدنی‌ها از برنامه‌ها و امکانات برج میلاد باخبر شوید.در نابرو شما می توانید علاوه بر خواندن گزارش‌های جذاب، تصاویر مرتبط  با بخش‌های مختلف برج را که توسط عکاسان این سایت به زیبایی گرفته شده را مشاهده کنید.

نابرو راهنمای ناب گردش در ایران است. نویسنده‌ها و عکاسان نابرو در همه شهرهای ایران مستقر هستند تا گزارش‌های جذاب از بهترین و دنج‌ترین جاذبه‌های محلی هر شهر را برای شما آماده کنند.