ترامپ: مصرانه خواستار تحقیق درباره مرگ «جفری اپستین» هستم

گروه جهان الف،   3980522213

رئیس جمهوری آمریکا اعلام کرد که مصرانه خواستار تحقیق درباره مرگ خودکشی میلیاردر مرتبط با خود است.

به گزارش مهر به نقل از اسپوتنیک، دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا امروز سه شنبه در خصوص مرگ خودکشی میلیاردر مرتبط با خود گفت: مصرانه خواستار تحقیق درباره مرگ «جفری اپستین» (Jeffrey Epstein) هستم.

رئیس جمهوری آمریکا در این خصوص گفت: چیزی که می خواهم بگویم این است که اساسا خواستار تحقیقات در این باره هستم. من خواستار تحقیق و تفحص کاملی در این باره هستم.

دونالد ترامپ در ادامه افزود: من مصرانه متقاضی تحقیقات کاملی در این باره هستم و آن چیزی است دادستان کل ما در حال انجام آن است. او دارد تحقیقات دقیقی می کند.

این درحالیست که ۳ نفر از مقامات قضایی آمریکا چندی پیش به ای‌بی‌سی اعلام کرده بودند که «جفری اپستین» (Jeffrey Epstein) میلیاردر بدنامی که با اتهام قاچاق دختران کمتر از سن قانونی مواجه بود، در سلول زندانی در منتهتن خودکشی کرده است.

بر اساس اعلام این رسانه، وی خود را حلق آویز کرد.

این درحالیست که ۳ هفته پیش نیز وی تلاشی ناموفق برای خودکشی داشت و از ۲۳ جولای تحت نظر بود تا از اقدام مجدد او به خودکشی جلوگیری شود.

«جفری اپستین» ۶ جولای (۱۵ تیر) به اتهام گرداندن یک شبکه وسیع جنسی دختران نوجوان در فرودگاه «تتربورو» پس از بازگشت از فرانسه بازداشت شده بود.

گفتنی است، ارتباط پیشین وی با ترامپ به سوژه رسانه ها تبدیل شده بود.