کاربردی‌ترین اپلیکیشن‌های کاربران آیفون

گروه فناوری الف،   3980503093

به تازگی فهرستی از پرکاربردترین اپلیکیشن‌های مورد استفاده کاربران آیفون منتشر شده که نشان‌دهنده میزان محبوبیت آنهاست.

کاربردی‌ترین اپلیکیشن‌های کاربران آیفون

به گزارش ایسنا، جدیدترین گزارش وب سایت بیزینس اینسایدر به مروری از برترین و محبوب‌ترین اپلیکیشن‌های مورد استفاده کاربران گوشی‌های آیفون پرداخته است.

در این گزارش ، کاربران گوشی‌های هوشمند آیفون به ترتیب بهترین و کاربردی‌ترین اپلیکیشن‌های مورد استفاده خود را ذکر کرده‌اند تا دیگر کاربران بدانند در صورت نیاز کدام برنامه‌ها را در پلت‌فرم فروشگاه آنلاین و اینترنتی اپ استور اپل دانلود و نصب کنند.

ویز ( Waze)

ویز یک اپلیکیشن بر مبنای سامانه موقعیت‌یاب جهانی (GPS) است که از سیستم ناوبری گام‌به‌گام استفاده می‌کند. اپلیکیشن ویز مسیر را از مبدأ تا مقصد و همچنین نقاط پرترافیک و بسته شدن جاده‌ها لحظه به لحظه به کاربران اطلاع می‌دهد.

این نرم‌افزار توسط یک استارت‌آپ به نام ویز ایجاد شد و گوگل در ۱۱ ژوئن ۲۰۱۳ آن را به قیمت ۱٫۰۳ میلیارد دلار خریداری کرد.

توییتر (Twitter )

شبکه اجتماعی توییتر که بدون شک یکی از پرطرفدارترین و محبوب ترین پلت‌فرم‌های شبکه اجتماعی در جهان به شمار می‌رود، جایگاه دوم استفاده کاربران آیفون را به خود اختصاص داده است.

اینستاگرام (Instagram )

اینستاگرام نیز به عنوان یکی دیگر از شبکه‌های اجتماعی در جهان ، توانسته است نظر و توجه خیل عظیمی از کاربران گوشی‌های آیفون را به سمت و سوی خود جلب کند.

اسلک (Slack )

اسلک که از سوی شرکت مایکروسافت توسعه داده شده است، به منظور تبادل و ارتباط هرچه سریعتر و بهتر کارمندان در محیط های کاری و اداری طراحی شده و در میان کاربران آیفون نیز موفق شده است مقام چهارم فهرست پرکاربردترین اپلیکیشن را به خود اختصاص دهد.

ریمایندر ( Reminder)

این اپلیکیشن نیز به منظور یادآوری اتفاقات و کار و فعالیت‌های مهم و موردنظر کاربران در گوشی‌های آیفون طراحی و توسعه داده شده است.

گوگل مپس (Google Maps )

گوگل مپس نیز به عنوان یکی دیگر از اپلیکیشن های ناوبری مبتنی بر موقعیت‌یاب جهانی ، با اختلاف زیادی از برنامه ویز (waze ) ، در رتبه ششم این فهرست و رده‌بندی جای گرفته است.

نوت (Notes )

کاربران گوشی‌های هوشمند همواره برای یادداشت کردن ایده‌های جاری در ذهن خود و یا هر متن و نوشته دیگری که می‌خواهند ذخیره‌سازی کنند، از برنامه‌های تحت عنوان Notes استفاده می‌کنند.

اسپلیت وایز ( SplitWise)

این برنامه نیز به منظور مدیریت و نظارت بر میزان دخل و خرج افراد ، مورد استقبال زیادی از سوی کاربران گوشی های آیفون قرار گرفته است .

اوبر (Uber )

اوبر به عنوان اپلیکیشن تاکسی‌یاب آنلاین که در بسیاری از کشورهای جهان در حوزه حمل و نقل اینترنتی فعالیت می‌کند، در جایگاه نهم جدول رده‌بندی کاربردی‌ترین و محبوب‌ترین برنامه های مبتنی بر سیستم عامل iOS قرار گرفته است.

اسپاتیفای (Spotify )‌

اپلیکیشن پخش آنلاین موسیقی اسپاتیفای (Spotify) که هم‌اکنون یکی از پرطرفدارترین و بهترین برنامه‌ها از نوع خود به شمار می‌رود، در طول یک سال گذشته با استقبال کم‌سابقه‌ای مواجه شده و میزبان خیل عظیمی از مشترکان پولی  و رایگان شده است.

نرم‌افزار و اپلیکیشن اسپاتیفای که برای سیستم‌عامل اندروید،  iOS، ویندوز و مک قابل استفاده و اجراست، به کاربران این امکان را می‌دهد تا به‌صورت کاملا قانونی با رعایت حق کپی رایت و ناشران موسیقی، به صورت آنلاین موسیقی‌های مورد علاقه خود را جست‌وجو کرده و به آن‌ها گوش بسپارند.

بدون شک، کاربران منطقه آمریکای شمالی که شامل ایالات متحده آمریکا و کانادا می‌شود، از بزرگترین طرفداران و کاربران اپلیکیشن‌های استریم موسیقی همچون اپلیکیشن اسپاتیفای به شمار می‌روند.