جزئیات فصل جدید «ستاره ساز»

گروه فرهنگی الف،   3980429130

تهیه‌کننده برنامه «ستاره‌ساز» از تولید فصل جدید این مسابقه در پاییز امسال خبر داد و اعلام کرد که فعلا در تدارک ساخت برنامه‌ دیگری غیر از «ستاره‌ساز» نیست.

جزئیات فصل جدید «ستاره ساز»

جواد فرحانی پیشتر برنامه‌هایی چون «شبی با عبدی»، انیمیشن «شکرستان» (۱۳۹۵)، «هزار داستان» (۱۳۹۶) و همچنین سریال «شب عید» سعید آقاخانی و برنامه «خندوانه» رامبد جوان (۱۳۹۴- ۱۳۹۳-۱۳۹۲) و «خوابم می‌آد» (رضا عطاران) را تهیه‌ کرده است.

او در گفت‌وگویی با ایسنا درباره‌ی فینال مسابقه تلویزیونی «ستاره ساز» و همچنین جزئیات ساخت فصل جدید این برنامه در فصل پاییز مطالبی را عنوان کرد.

فرحانی با بیان اینکه ثبت‌نام برای فصل جدید «ستاره‌ساز» انجام گرفته و فصل جدید آن پاییز کلید خواهد خورد، درباره‌ خروجی این مسابقه گفت: ایده‌هایی که پیش‌بینی‌ می‌کردیم در فصل اول عملی شد. بچه‌هایی که به این مرحله رسیدند جذب باشگاه‌ها شدند و در چند روز آینده در این زمینه اطلاع‌رسانی خواهد شد.

او تصریح کرد: شبکه سه سیما برای مخاطب بین ۱۰ تا ۱۶ سال برنامه‌ جدی نداشته است که خوشبختانه برنامه ستاره‌ساز در لابه‌لای برنامه‌های پرمخاطب شبکه سه توانست یک برنامه‌ جدی را برای این گروه سنی تدارک ببیند؛ در واقع تنوع و رویکردی که اغلب شبکه‌ها به دنبال آن هستند، با «ستاره‌ساز» اتفاق افتاد.

این تهیه‌کننده درباره‌ی تغییرات فصل جدید «ستاره ساز» به ایسنا گفت: در فصل جدید ترکیب داوران حفظ خواهد شد. در پاییز کار را شروع می‌کنیم. بالای صدهزار ویدئو برای ما ارسال شده است که باید رصد شود. داوران ما باید به مراکز استان‌ها بروند و شرکت‌کنندگان را انتخاب کنند. در فصل اول نیز سه ماه پیش تولید و مقدمات داشتیم.

این تهیه‌کننده درباره‌ی مجری برنامه «ستاره‌ساز» (محمدرضا احمدی) و اینکه آیا در فصل جدید تغییر می‌کند؟ توضیح داد: در فصل اول شرایط برنامه به سمتی رفت که برخی مجریان رفتند. در فصل جدید بنا نداریم تغییری داشته باشیم و فقط این شرکت‌کنندگان هستند که تغییر می‌کنند.

** مسابقه استعدادیابی «ستاره ساز» به کارگردانی نیما بانک، تهیه‌کنندگی جواد فرحانی و اجرای محمدرضا احمدی با موضوع کشف استعدادهای فوتبال، به شناسایی ستاره‌های آینده ایران در سراسر کشور می‌پردازد.

این مسابقه تلویزیونی  هم اینک به قسمت فینال رسیده است و قسمت آخر این برنامه روز سه شنبه (اول مرداد ماه) با انتخاب استعدادهای برتر روی آنتن می‌رود.

تاکنون ۵۳ قسمت از «ستاره ساز» روی آنتن رفته است و مرحله نهایی آن طی سه هفته گذشته با حضور شش نوجوان برتر دنبال شد.

فیروز کریمی، خداداد عزیزی، ادموند بزیک و مجتبی جباری داوران فصل نخست این مسابقه استعدادیابی بودند.