نظر والورده درباره سه خرید جدید بارسلونا

گروه ورزشی الف،   3980427075

سرمربی بارسلونا درباره سه خرید جدید تیمش در فصل نقل و انتقالات تابستانی توضیح داد و امید زیادی به درخشش آن‌ها بسته است.

به گزارش ایسنا، بارسلونا در فصل نقل و انتقالات تابستانی فعالیت خوبی داشت است. این تیم تا الان سه بازیکن جذب کرده اما به نظر می‌رسد که بازهم بازیکن جدید جذب خواهد کرد.

فرنکی دی یونگ، آنتوان گریزمان و نتو سه بازیکنی هستند که با بارسلونا به توافق نهایی دست پیدا کردند.

ارنستو والورده سرمربی بارسلونا در گفت و گویی که با سایت رسمی باشگاه داشته درباره این سه بازیکن سخن به میان آورد.

او گفت: در سه نقطه زمین سه بازیکن خوب جذب کرده ایم که از آنها انتظارات زیادی داریم. هر سه بازیکن انگیزه بالایی دارند و شور و هیجان در آنها نمایان است. ما مثل همیشه چالش‌های بزرگی پیش رو داریم و همواره به دنبال پیروزی هستیم.

والورده ادامه داد: هدف ما مثل فصل قبل قهرمانی در همه رقابت‌ها است. راه خود را ادامه می‌دهیم. ما فلسفه خاص خود را داریم و آماده هر چالشی هستیم. قرار است که راهی ژاپن شویم. این سفر برای ما زیبا خواهد بود چرا که همواره از سوی ژآپنی ها حمایت شده ایم و اینیستا و ویا دو بازیکن سابق ما هم در این تیم بازی می‌کنند.

او درباره دی یونگ گفت: دی یونگ در سال‌های اخیر در سطح و کلاس بالایی بازی کرده است و فصل قبل بهترین فصل بود. او بازیکنی تاثیر گذار در میانه میدان تیم ما خواهد بود. دی یونگ بازیکنی برای آینده خواهد بود. سبک او مناسب با بارسلونا است.

والورده درباره گریزمان هم گفت: او کیفیت خود را در لالیگا ثابت کرده است. گریزمان هم سرعت لازم را دارد و هم تکنیک و به خوبی از فضاها استفاده می‌کند. گریزمان می‌تواند بسیار تاثیر گذار باشد و امید زیادی به او داریم.

سرمربی بارسلونا در پایان درباره نتو سنگربان جدید تیمش هم گفت: نتو را با آگاهی و شناخت بالا جذب کرده ایم. او مکمل بسیار خوبی برای ترشتگن خواهد بود و از تجربه لازم برخوردار است.