ذوب آهن یک بازیکن مهاجم نیجریه‌ای جذب کرد+ عکس

گروه ورزشی الف،   3980427028

سخنگوی باشگاه ذوب آهن گفت: این باشگاه برای ایجاد خط حمله ای قوی به مدت یک فصل یک مهاجم نیجریه ای جذب کرده است.

ذوب آهن یک بازیکن مهاجم نیجریه‌ای جذب کرد+ عکس

سخنگوی باشگاه ذوب آهن گفت: این باشگاه برای ایجاد خط حمله‌ای قوی به مدت یک فصل در لیگ برتر فوتبال ایران یک بازیکن مهاجم نیجریه‌ای جذب کرده است.

احمد جمشیدی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: ماکالی کریستانوس با قراردادی یک ساله و قابل تمدید به دو سال به ذوب آهن پیوست.

وی اظهار داشت: این بازیکن سابقه بازی در تیمهای لاس پالماس و مورسیا اسپانیا را در کارنامه خود دارد.

جمشیدی با اشاره به اینکه تیم ذوب آهن برای حضوری پرقدرت در لیگ برتر فوتبال و لیگ قهرمانان آسیا بازیکنان مورد نظر سرمربی خود را جذب می کند افزود: روز گذشته در خط دفاع بووی باکر مدافع نیجریه‌ای پس از مذاکره و توافق با مسئولان باشگاه و امضای قرارداد، برای مدت ۲ سال به این تیم ملحق شد.

اوساگونا مهاجم نیجریه‌ای که فصل گذشته عملکرد ایده‌آلی در خط حمله ذوب آهن داشت برای تمدید قرارداد خود، رقم سنگینی درخواست کرده که با توجه به نوسانات ارزی، خواسته او مورد قبول مدیران باشگاه قرار نگرفته و با این تیم به توافق نرسیده است.

ذوب آهن در فصل جاری بازیکنانی همچون رشید مظاهری، سید محمدرضا حسینی، اوساگونا و چند بازیکن دیگر از این تیم جدا شدند و با تیم های دیگر قرارداد بستند.

ذوب آهن برای فصل جاری یوسف بهزادی سنگربان پیشین تیم پدیده مشهد، محمد مشایخ بازیکن فصل گذشته تیم فوتبال شاهین بوشهر، بووی باکر مدافع نیجریه ای و چند بازیکن دیگر را جذب کرده است.

تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان در فصل گذشته لیگ برتر کشور در جایگاه ششم قرار گرفت و در لیگ قهرمانان آسیا به عنوان تیم نخست گروه خود به مرحله حذفی صعود کرد.

این تیم نیز پس از همشهری خود سپاهان، دومین تیم ایرانی است که به فینال مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در سال ۲۰۱۰ میلادی راه یافت و با کسب چهار عنوان قهرمانی در جام حذفی، یکی از تیم‌های پرافتخار این جام به حساب می‌آید.

تیم فوتبال ذوب‌آهن با غلبه بر تیم‌های قدرتمند آسیا با شایستگی راهی فینال مسابقات لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۰ شد.

این تیم در ۲۲ آبان ۱۳۸۹ و در تک بازی فینال در ورزشگاه ملی المپیک توکیو واقع در کشور ژاپن به مصاف تیم "سئونگنام ایلهوا چونما" رفت و در این دیدار با نتیجهٔ ۳ بر ۱ مقابل نمایندهٔ کره جنوبی شکست خورد و به مقام نایب قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۰ رضایت داد.