عدم مجوز به برگزاری تجمع در حمایت از «شیخ زکزاکی»

گروه سیاسی الف،   3980423172

مسئول سیاسی بسیج دانشجویی شهید بهشتی گفت: چطور می‌شود مسئولان به جای اینکه حامی مظلومان باشند با ارائه مجوز برای برگزاری تجمع دانشجویان در حمایت از شیخ زکزاکی مخالفت می کنند؟ مسلما این خلاف آرمان‌های انقلاب است.

به گزارش فارس، مصطفی صادق محمدی مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه شهیدبهشتی در نشستی که در اعتراض به عدم صدور مجوز برای برگزاری تجمع دانشجویان مقابل سفارت نیجریه در حمایت از «شیخ زکزاکی»  برگزار شد، گفت: حمایت از مظلومان و ایستادگی در مقابل ظالم آرمان ای از انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی ایران بر اساس آن شکل گرفته و در اصل ۱۵۴ قانون اساسی نیز به آن اشاره شده است.

وی ضمن قرائت متن اصل ۱۵۴ قانون اساسی، ادامه داد: ما برای برگزاری تجمع در مقابل سفارت نیجریه به فرمانداری تهران درخواست دادیم ولی با آن مخالفت شد این در حالی است که در بسیاری از کشور های مختلف مانند پاکستان و حتی در لندن هم به برگزاری چنین تجمعی مجوز داده شده است.

صادق محمدی تصریح کرد: چطور می‌شود در انقلاب اسلامی که باید حامی مظلومان بر اساس آرمان‌ها و قانون اساسی باشیم مسئولان حتی با ارائه مجوز برای برگزاری تجمع مسالمت آمیز در حمایت از شیخ زکزاکی هم مخالفت می کنند؟  این خلاف قانون و آرمان ها انقلاب است.

این فعال دانشجویی اظهار داشت: مسئولان ما در قبال اتفاقاتی که برای شیخ زکزاکی رخ داده نه تنها ساکت هستند بلکه در مقابل برگزاری برنامه هایی که در حمایت از مظلومان است هم ایستادگی می کنند.