شباهت دردسر ساز یک مداح با متهم فساد اقتصادی

گروه اجتماعی الف،   3980417010 ۱ نظر، ۰ در صف انتشار و ۴ تکراری یا غیرقابل انتشار

شباهت ظاهری یکی از مداحان آذری زبان کشورمان با یکی از متهمان فساد اقتصادی، مشکلاتی را برای وی به وجود آورده است.

 

فارس نوشت: به تازگی برخی کاربران فضای مجازی با انتشار کلیپی تقطیع شده  از دادگاه هادی رضوی متهم فساد اقتصادی با بخشی از یک مداحی، مدعی شدند که وی در کسوت مداحی مشغول بوده است.

 

اما واقعیت این است که اصلا مداحی‌های تدوین شده مختص به محمدباقر منصوری از مداحان آذری کشور است و فقط شباهت نسبتاً ظاهری به هادی رضوی دارد.

در همین رابطه محمد باقر منصوری در گفت‌وگو با سایت عقیق گفت: ابتدا که یکی از دوستان این کلیپ را برایم ارسال کرد خنده ام گرفت و تصورم از آن یک حرکت ساده بچگانه بود. اما چند روز که گذشت دیدم تعداد صفحاتی که نسبت به بازنشر این کلیپ با عنوان مداحی اختلاسگر بزرگ بانکی کرده اند زیاد شده و باز خوردهایی که در این صفحات نسبت به آن انجام می شد برایم بسیار تعجب آور بود.

این مداح اهل بیت افزود : متاسفانه در دنیای امروز که دسترسی به اخبار و اطلاعات بسیار راحت تر از گذشته است و به سادگی می توان صحت و سقم اخبار را به دست آورد باز هم عده ای با تکیه بر جهل بخشی از جامعه اهداف شوم خود را پیش می برند و هیچ متولی خاصی هم برای برخورد و پاسخگویی در این زمینه وجود ندارد.

محمد باقر منصوری به ذکر خاطره ای هم در این زمینه پرداخت: چند روز پیش برای زیارت حرم حضرت عبدالعظم حسنی رفته بودم. در حرم چند جوان پس از این که لحظاتی مشغول تماشای بنده بودند با کمی تردید جلو آمدند ونام بنده را پرسیدند. گفتم محمد باقر منصوری هستم . یکی از آن جوان ها گوشی موبایلش را از جیبش در آورد و کلیپ تدوین شده مداحی بنده و دادگاه آقای رضوی را نشانم داد و پرسید مگر این فرد شما نیستید ؟ وقتی آن جوان ها واقعیت ماجرا را فهمیدند عذرخواهی کردند و گفتند ما وقتی این کلیپ را دیدیم نسبت به مداحان بدبین شده بودیم.

این ذاکر اهل بیت گفت : از مسئولین می خواهم نسبت به سر و سامان دادن به این فضای مجازی که هر روز با دروغ های جدید فضای جامعه را ملتهب می کند تلاش کنند.