پیام توئیتری «کیلیان امباپه» درباره آینده‎اش

گروه ورزشی الف،   3980412159

امباپه که مطبوعات او را به جدایی از پاریس و پیوستن به رئال مادرید نسبت می‌دادند با انتشار عکس و متنی در توئیتر درباره آینده‎اش شفاف‎سازی کرده است.

به گزارش مهر، تا همین چندی پیش هم ابهاماتی درباره آینده کیلیان امباپه، ستاره جوان پاری‎سن ژرمن، در این تیم وجود داشت، اما به نظر خود او این ابهامات را برطرف کرده است.

امباپه به خروج از پارک دپرنس در تابستان جاری نسبت داده می‎شد و از طرفی اخبار مربوط به علاقه زیدان و تیم فوتبال رئال مادرید برای جذب این بازیکن روز به روز در مطبوعات بیشتر می‎شدند. به همین دلیل تقریباً احتمالش زیاد شده بود که او از پاریس خارج شود.

اما حالا و با کاری که خود امباپه کرده به نظر می‎رسد آینده‎اش در پاری‎سن ژرمن است یا حداقل یک سال دیگر در این باشگاه ماندنی خواهد بود. او اخیراً در توئیتر نوشته: این پاریس ۲۰-۲۰۱۹ است. همچنین عکسی هم از خودش منتشر کرده در لباس جدید تیم فوتبال پاری‎سن ژرمن.

رئال مادرید هم به خوبی می‌داند که جذب امباپه در تابستان جاری اگر بعید نباشد، بسیار دشوار است و به همین دلیل بعد از این توئیت امباپه تصمیم گرفتند تلاششان برای جذب این بازیکن را برای سال ۲۰۲۰ انجام دهند.