سریع‌ترین روش درخواست آنلاین قالیشویی

گزارش بازرگانی،   3980410112

این روزها با توسعه‌ی آپارتمان‌نشینی، امکان قالیشویی به روش سنتی برای بسیاری از خانواده‌ها وجود ندارد. حتی افرادی که در خانه‌های ویلایی زندگی می‌کنند هم،‌ با وجود مشغله‌های روزمره، دیگر انرژی و زمانی برای انجام این کار سخت را ندارند. خوشبختانه با ورود تکنولوژی در تمام زمینه‌ها،‌ روزبه‌روز شاهد زندگی راحت‌تری هستیم. یکی از این تکنولوژی‌ها که چندسالی است رواج گرفته، قالیشویی مکانیزه می‌باشد که به کارخانه‌ی قالیشویی نیز شهرت دارد.

شستن فرش به روش سنتی یا قالیشویی های مکانیزه؟!

اگر روند قالیشویی سنتی و قالیشویی مکانیزه را مقایسه کنید، خواهید دید که کارخانه‌های قالیشویی تا چه میزان در زمان و انرژی افراد صرفه‌جویی می‌کنند. تصور کنید سال‌ها پیش مردم فرش‌های خود را کنار چشمه می‌شستند و امروز کارخانه‌های قالیشویی در اسرع وقت فرش را از درب منزل شما تحویل گرفته، به کارخانه قالیشویی برده و پس از شستشو و خشک شدن، به شما تحویل می‌دهند. اما با ظهور این نوع از قالیشویی ها،‌ رقابت نیز بالا گرفت و در حال حاضر شاهد تعداد زیادی از شرکت‌های قالیشویی هستیم و همین موضوع، انتخاب را برای افراد سخت می‌کند.

معیارهایی برای انتخاب قالیشویی باکیفیت

اما چطور می‌شود از میان تمام شرکت‌های قالیشویی،‌ بهترین آن‌ها را انتخاب کرد؟ آیا معیارهای مشخصی برای انتخاب یک قالیشویی خوب وجود دارد؟ خوشبختانه باید بگوییم بله. در زیر تعدادی از این معیارها بررسی شده‌اند:

  • مجاز بودن قالیشویی: ‌این‌که قالیشویی زیر نظر اتحادیه قالیشویان شهر شما باشد، بسیار مهم است؛ چرا که باید زیر نظر قانون اتحادیه کار کند و پاسخگوی مشتری باشد.
  • در دسترس بودن قالیشویی: قالیشویی در دسترس و به منزل شما نزدیک باشد.
  • کیفیت خدمات مشتری در قالیشویی: نوع برخورد با مشتری، کیفیت شستشو، زمان تحویل، عمل به تمام تعهدات خود و ... همگی جز مواردی هستند که برای انتخاب یک قالیشویی معتبر اهمیت دارند.
  • میزان رضایت مشتریان از قالیشویی: تحقیق و پرسش از دوستان و آشنایان یکی از کارهایی است که می‌تواند در انتخاب قالیشویی خوب به شما کمک کند.

سریع‌ترین روش درخواست آنلاین قالیشویی

آچاره به‌عنوان برترین اپلیکیشن درخواست آنلاین خدمات در محل، در راستای راحتی بیشتر شما، مجموعه‌ای از بهترین قالیشویی ها را برای ارائه خدمات با کیفیت و سریع گرد هم آورده تا شما بتوانید از بین آن‌ها انتخاب مطمئن و راحت‌تری داشته باشید؛ تمام قالیشوی هایی که با مجموعه آچاره همکاری می‌کنند دارای رزومه مشخص هستند و قبلا توسط مشتریان ارزیابی شده‌اند و شما با توجه به امتیازات و نظرات مشتریان می‌توانید بهترین قالیشویی را انتخاب کنید تا قالیشویی به بهترین شکل ممکن و با متخصصان باتجربه و حرفه‌ای و پیشرفته‌ترین دستگاه‌ها و تجهیزات مخصوص، در زمان دلخواه شما انجام شود.

تعرفه قالیشویی در آچاره

هزینه قالیشویی با توجه به نوع فرش، متراژ(متر مربع) و نوع شستشوی درخواستی به صورت زیر محاسبه می‌شه: 


۱) تهران

فرش ماشینی

  • شستشوی عادی - ۵٬۰۰۰ الی ۷٬۰۰۰ تومان 
  • اعلاء شویی - ۱۰٬۰۰۰ الی ۱۲٬۰۰۰ تومان 

فرش دستباف 

  • شستشوی عادی - ۹٬۰۰۰ الی ۱۱٬۰۰۰ تومان
  • اعلاء شویی - ۱۵٬۰۰۰ الی ۲۰٬۰۰۰ تومان 

- هزینه سرویس شستشوی موکت با توجه به متراژ بین ۲٬۰۰۰ الی ۳٬۵۰۰ تومان محاسبه می‌شه.
- طبق مصوبه قالیشویی‌ها ۲۰٬۰۰۰ تومان تحت عنوان هزینه ایاب و ذهاب در محاسبه هزینه لحاظ می‌شه.

۲) سایر شهرستان‌ها

  • فرش ماشینی - ۵٬۰۰۰ تومان
  • فرش دستباف - ۱۰٬۰۰۰ الی ۵۰٬۰۰۰ تومان