بازداشت و عزل دو مامور متخلف در ماجرای درگیری با دختری در تهرانپارس + جزئیات ماجرا

گروه اجتماعی الف،   3980404101 ۱۷۰ نظر، ۰ در صف انتشار و ۵۰ تکراری یا غیرقابل انتشار

فرمانده انتظامی پایتخت از دستگیری و عزل دو مامور کلانتری در ماجرای درگیری هنجارشکنان در پارک پلیس خبرداد.

بازداشت و عزل دو مامور متخلف در ماجرای درگیری با دختری در تهرانپارس + جزئیات ماجرا

به گزارش فارس، سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی پایتخت  در واکنش به دستگیری 5 هنجارشکن در پارک پلیس تهرانپارس و فیلمی که از درگیری مامور  با یکی از هنجارشکنان در فضای مجازی منتش شد اظهار داش: براساس تماس جمعی از شهروندان که در آن پارک مشغول تفریح بودند در ساعت 16:30 اول تیر ماه مامور پلیس 110 به محل اعزام شد. پس از حضور مامور مشخص شد که عده‌ای جوان که حالت عادی نداشتند رفتارهای هنجارشکنانه و ناشایست که غیرقابل تحمل برای خانواده‌ها بود مرتکب شده و شئونات را زیر پا گذاشتند که درنهایت طی تماس مامور جانشین کلانتری و چند نفر از ماموران به محل اعزام شدند. 

سردار رحیمی تصریح کرد: در گام اول جانشین کلانتری به صورت دوستانه و محترمانه به این افراد تذکر داد تا از رفتار ناهنجار خود دست بردارند که متاسفانه این افراد اقدام به توهین،‌فحاشی و پرخاشگری کرده و حتی به مامور پلیس نیز حمله‌ور شده و به صورت مامور نیز کشیده زدند. 

فرمانده انتظامی پایتخت ادامه داد: همکاران بلافاصله درخواست کمک می‌کنند اما این افراد شروع به سر و صدا و جوسازی می‌کنند و درنهایت سه مرد و دو زن در جریان این موضوع  دستگیر می‌شوند. 

عالی‌ترین مقام انتظامی پایتخت تصریح کرد: با گذشت 48 ساعت از ماموریت دو نفر از همکاران پلیس از جمله جانشین کلانتری و مامور از مسئولیت خود عزل شده و هم  اکنون در بازداشت هستند تا به رفتار خارج از عرف آنها رسیدگی شود. 

وی با تاکید با این مطلب که جانشین کلانتری از ا فسران خوب ناجا است گفت: ماموران پلیس ابتدا محترمانه به این افراد تذکر دادند اما هنجارشکنان که کشف حجاب کامل کرده بودند به رفتارهای ناشایست خود ادامه دادند. 

عالی‌ترین مقام انتظامی پایتخت جرم 5 دختر و پسر دستگیر شده را کشف حجاب، هنجارشکنی و برخورد توهین‌آمیز با پلیس عنوان و خاطرنشان کرد: این 5 نفر هنوز در بازداشت پلیس هستند.