جلسه نمایندگان اصولگرا برای ریاست کمیسیون امنیت/ 14 رای برای ذوالنوری/ دود سفید کواکبیان از کمیسیون

  3980402121 ۲ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱ تکراری یا غیرقابل انتشار

در حالی که در راهروهای مجلس شنیده شده نمایندگان اصولگرا برای انتخابات هیئت رئیسه و ریاست کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی جلسه داشته و 14 رای برای ذوالنوری پیش بینی شده اما کواکبیان عضو فراکسیون امید از دود سفید در کمیسیون برای انتخابات خبر داد.

جلسه نمایندگان اصولگرا برای ریاست کمیسیون امنیت/ 14 رای برای ذوالنوری/ دود سفید کواکبیان از کمیسیون

به گزارش خبرنگار الف، صبح امروز نمایندگان فراکسیون اصولگرایان ولایی و اصولگریان مستقل عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، برای انتخابات هیئت رئیسه این کمیسیون جلسه داشتند.

یکی از اعضای کمیسیون در خصوص این جلسه به خبرنگار الف گفت: آقای بروجردی اعلام کرد که کاندیدای ریاست کمیسیون نمی شود و تنها کاندیدای ما حجت الاسلام مجتبی ذوالنور نماینده قم است.

وی با بیان اینکه از 23 عضو کمیسیون، هشت نماینده از فراکسیون امید هستند که به کاندیدای خودشان رای می دهند و 15 نماینده عضو فراکسیون ولایی و مستقلین هستند که رای شان برای آقای ذورالنوری است.

این نماینده گفت: البته آقای صفاری نماینده اصولگرای نطنز و عضو کمیسیون به دلیل بیماری در بیمارستان بستری است و نمی تواند در انتخابات شرکت کند ولی 14 نماینده دیگر در انتخابات حضور خواهند داشت.

در همین زمینه حشمت اله فلاحت پیشه رئیس فعلی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی کاندیدای اعضای فراکسیون امید برای ریاست کمیسیون است.

خبرنگار الف ظهر امروز از مصطفی کواکبیان عضو فراکسیون امید که قصد کاندیداتوری برای ریاست کمیسیون داشت و اعلام کرد به نفع فلاحت پیشه کنار می رود، در خصوص پیش بینی نتایج انتخابات هیئت رئیسه کمیسیون سوال کرد که وی گفت: دود سفید از کمیسیون بلند شده است.

انتخابات هیئت رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در سال چهارم برای انتخاب یک رئیس، 2 نواب رئیس، 2 دبیر و یک سخنگو تا ساعتی دیگر برگزار می شود.